טרגדיה

נדבק בקורונה ונפטר: הבחור מיכאל קוט ז"ל

מבני ברק מגיעה הבוקר הבשורה על פטירתו של הבחור מיכאל קוט ז"ל, שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו הלך והידרדר עד שהרופאים נאלצו לקבוע את פטירתו: "כולם חיבבו אותו" (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
מיכאל קוט ז"ל (צילום: אהל שרה)

בבית החולים נפטר הבוקר (שלישי) הבחור מיכאל קוט ז"ל, מתושבי בני ברק המוכרים, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, בן 43 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו הרה"ח רבי אברהם קוט ז"ל, והוא היה ידוע ומוכר מאד בעיר, כאדם שמח וחייכן שקיבל את ייסוריו באהבה, כאשר עוד בהיותו ילד צעיר הוא היה מעורב בתאונת דרכים קשה ממנה ניצל בנס.

מכריו מספרים כי הוא היה מסתובב באופן קבוע בבית המדרש דחסידי מודז'יץ בבני ברק, לשם התחבר מאד, בין היתר בשל הקרבה של בית המדרש לדירת מגוריו, שם כולם חיבבו אותו מאד.

במשך שנים רבות היה נוהג מיכאל ז"ל להגיע לקבר שמואל הנביא בירושלים, שם היה יושב במשך שעות רבות ואומר פרקי תהילים, עד אשר הפך מבאי המקום הקבועים.

בשבועות האחרונים נדבק המנוח בנגיף הקורונה, ומאז מצבו הבריאותי התדרדר מאד, עד אשר הוא החזיר את נשמתו ליוצרה למגינת מכריו והאנשים שטיפלו בו במסירות במשך השנים.

יו"ר ארגון ' 'אהל שרה', הרב אברהם ישראל גינזבורג, ארגון בו התנדב המנוח, ספד ואמר כי "טוב ליבו ואחריותו לחבריו ואהבת הבריות שהיתה במיכאל ז"ל היא סמל ודוגמא לכולנו", וכי הנהלת הארגון, הצוות הרפואי והחינוכי, המתנדבים והחניכים שולחים ניחומים למשפחתו היקרה ולאמו שתחי' שטיפלה בו במסירות מופלאה".

לווייתו תצא בשעה 13:30 מביתו ברחוב חבקוק בבני ברק, דרך בית המדרש יוצאי איתרי בעיר, לבית החיים פוניבז' שם יטמן. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר