"משיח וזהו"

אמה של התינוקת שנלחמת על חייה: "אל תחזרו לשגרה"

"ילדה בריאה לגמרי, ומתוקה כל כך - מורדמת ומונשמת", כך מתארת חנה בלאיש, את אשפוז בתה איילה, בת השנה ושלושה חודשים, שנולדה לאחר 17 שנות ציפייה, אך נדבקה כעת בנגיף (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מחלקת 'קורונה' ב'זיו' (צילום: David Cohen/Flash90)

"ילדה בריאה לגמרי, ומתוקה כל כך - מורדמת ומונשמת, צריך את התפילות שלכם", כך אומרת אמה של התינוקת הקטנה איילה, הנלחמת על חייה לאחר שנדבקה בנגיף ה'קורונה', בשיחה בלעדית עם 'כיכר השבת'.

כזכור, איילה בת השנה ושלושה חודשים, שנולדה להוריה לאחר 17 שנים, מאושפזת בימים האחרונים בבית החולים 'זיו' בצפת, במצב קשה, כשהיא מורדמת ומונשמת - לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה.

חנה בלאיש, בת ה-50, עלתה לפני 18 שנה מצרפת לישראל, והתחתנה עם יצחק, שעלה 12 שנה לפניה, לארץ לאחר חתונתם, קבעו את משכנם בצפת, בירת הגליל, בצלה של קהילת חב"ד בעיר, כיום, בראשות הרב מרדכי ביסטריצקי.

"17 שנים היינו בלי ילדים", מספרת האם חנה, בשיחה עם 'כיכר', "מה לא עשינו כדי להפוך להורים, ובסוף, בחסדי השם, נולדה איילה, לפני שנה ושלושה חודשים".

חנה, משחזרת את הידבקותם בנגיף ואומרת כי "בשבוע שעבר הרגשנו לא טוב, נבדקנו ויצאנו כולם חיוביים. בעלי, אני ואיילה". בעוד חנה ובעלה יצחק קיבלו את הקורונה יחסית קל, מצבה של איילה הידרדר בפתאומיות.

הבכי של אם בן החודשיים שנפטר בשבת מקורונה (באדיבות 'חדשות 13')

"המצב של איילה התחיל פתאום להידרדר", מספרת חנה, "אפילו שאין לה שום מחלות רקע. טסנו איתה לבית חולים ושם היא מטופלת עכשיו. אתמול בלילה היתה עוד החמרה, בינתיים הצליחו קצת לייצב והיא עדיין מורדמת ומונשמת".

האם, פונה לגולשי 'כיכר השבת', בתחינה נרגשת ובתעצומות נפש אדירות: "צריך את התפילות שלכם - אבל לא רק עליה, במקום להתפלל על עוד חולה ועוד חולה, לחשוב חזק על משיח, שאחרי המגפה, הגאולה תבוא".

"הרבה מדברים על חזרה לשגרה", היא אומרת לסיום, "אני חושבת שכדאי לבקש שלא תהיה חזרה לשגרה. משיח וזהו".

הרבו בתפילה ובתחנונים עבור הפעוטה איילה בת חנה נטלי שאנטל, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

שמות חולי קורונה נוספים שמצבם קשה, וזקוקים לתפילות, מתעדכנים כל העת, בידיעה הזו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר