הגן על החרדים

קצין המשטרה הבכיר: 'הגיעה אהבת חינם, כזו שלא הכרתי'

ימים לאחר שהגיב מול אזרחי ישראל במילים מפתיעות וחמות על הציבור החרדי - למרות הלוויות הענק שנערכו בשיא המגפה - פותח תנ"צ שומר את הלב, בראיון באולפן, וחושף את התגובות. צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

"החרדים הם לא אויב שלנו", אמר השבוע מפקד מרחב ציון במשטרה, תנ"צ עפר שומר, ועורר סערה רבה; כעת, בראיון ל'כיכר השבת', מספר קצין המשטרה הבכיר על התגובות החמות לדבריו, שהגיעו מתוככי הציבור החרדי.

מבין מובילי דעת הקהל ברחוב החילוני היו שלא אהבו את המילים שהשמיע שומר, והפתיעו את מגישת 'חדשות 12' יונית לוי, כאשר שאלה על חשש המשטרה לפעול נגד הפרת הנחיות הבריאות בהלוויות הענק שנערכו לגרמ"ד סולובייצ'יק ולגר"י שיינר זצ"ל.

הקצין, שהסביר כי לא רצה לגרום שפיכות דמים, ולכן הורה לפקודיו לא לפזר את הלוויות, זכה לביקורת מסוימת בברנז'ה התקשורתית, אך מתברר כי מנגד קיבל תגובות מוקירות תודה מהכיוון החרדי.

"אני באופן אישי הופתעתי מאוד, וחשוב לי לחלוק את הרגשות עם הציבור, דבר שאנחנו לא נוהגים לעשות בדרך כלל", מקדים תנ"צ עופר שומר בראיון ל'כיכר השבת'.

"אני חושב שמדובר בהערה, ובנס אישי קטן. הייתי בצבא, ושירתי יחד עם חברים נוספים בלבנון, ובכל חיי אני עושה רבות ופועל למען ביטחון ישראל, אבל לפעמים - ובמיוחד במשטרה - אתה מרגיש שלא תמיד אתה מצליח להגיע להישגים שהיית רוצה להגיע".

ומה קרה השבוע? "פתאום, אחרי הריאיון שלי, לאחר שהייתי כמעט שלושה ימים ללא שינה, קיבלתי מאזרחים תשבחות, פרגון ואהבת חינם, בכמות כזאת שמעולם לא נתקלתי בה".

"מה שהיה הכי יוצא דופן, זה המסרים שקיבלתי מאנשים חרדים, מכל הפלגים ומכלל המקומות, אזרחים חרדים ששלחו מכתבים והודעות, כולל טלפונים למוקד המשטרתי, וביקשו לשבח את דברי - שיצאו מכל הלב. ואני לא אומר זאת כדי לשבח את עצמי, אלא כדי לשבח את המשטרה".

שומר מדגיש: "המגזר החרדי הוא המגזר שאותו אני משרת; אני מגיע לבתים שלו, עוצר את הגנבים שלו ומטפל בפניות רבות שקשורות אליו בנושאים משטרתיים רבים".

צפו בקטע, מתוך הריאיון - שישודר במלואו בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן', ביום חמישי בערב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר