הרפואה האולטימטיבית

הרופא שפיתח את שיטת הרפואה האולטימטיבית

איך מתאימים את מורכביותו של האדם המודרני לצורת הטיפול במטופלים, כדי שיעברו מהגדרת 'חולה' להגדרת 'מטופל' • שיטת רפואה שגובשה ע"י ד"ר דרימר הולכת לחולל שינוי בעולם כולו (בריאות, מקודם)

הרופאים המודרניים חייבים להכיל את כל המיומנויות (צילום: שאטרסטוק)

סיפורו של ד"ר דרימר מתחיל כשהיה בן 4 כאשר חברת משפחה נתנה לו לאכול גרעין חמנייה. הוא שאף את הגרעין לריאה ומאז הפך להיות חולה יותר ויותר. הוא בילה את מרבית זמנו בבדיקות ובניסיונות להבין מה גורם לו לחלות. בסופו של דבר התברר כי גרעין החמנייה החל לנבוט בריאתו, מה שהפך למעין גידול וגרם לו לחלות. הוא נאלץ לעבור ניתוח להוצאת הגרעין הנבוט יחד עם חלק מהריאה.

שם בעצם ד"ר דרימר נחשף לעולם הרפואה ובבגרותו החליט שהוא רוצה ללמוד להיות רופא ולעזור לאנשים כפי שעזרו לו בילדותו.

כשהגיע ד"ר יצחק דרימר לאמריקה כדי להתחיל את לימודי הרפואה היה בשנות ה-20 לחייו. לאחר שלמד את כל מערך הרפואה הקונבנציונלית במשך 4 שנים היה עליו לבחור התמחות ולהמשיך את לימודיו. מפגש עם כירופרקט שינה את חייו באופן משמעותי והוא החליט ללכת לבית ספר לכירופרקטיקה במקום לפקולטה לרפואה, שם למד 5 שנים נוספות.

עם תום לימודיו, החלו מחשבות להתגנב אל לבו: "האם זה כל מה שיש לעולם הבריאות להציע?" כבר אז חיפש ד"ר דרימר כיוון התפתחות חדש שמשרת קצת יותר מכאבי גב וצוואר...

ד"ר דרימר הרגיש שלימודי הכירופרקטיקה היו רק קצה הקרחון והלך ללמוד שיטת טיפול שנקראת NSA אשר הינה שיטת טיפול מענף הכירופרקטיקה שגורמת להפסקת הניהול המגננתי של הגוף ומאפשרת בניית דפוסים נוירולוגיים חדשים.

ד"ר דרימר לקח את השיטה הזאת צעד אחד קדימה ופיתח שיטה שנקראת "רפואה קוונטית". שיטה זו מתבססת על ההבנה שהגוף שלנו מורכב ממערכות שמורכבות מאיברים, שעשויים מרקמות, שמורכבים מתאים, שבנויים מאטומים. כל אטום מורכב מ- 99.9999999999999% אנרגיה, ריק ומידע ורק 0.0000000000001% חומר. אם כך, הגוף שלנו מורכב ברובו הגדול מאנרגיה, ריק ומידע ולא מחומר. אם אנו יצירים אנרגטיים למה שנטופל באמצעות חומר ולא באמצעות אנרגיה?

בשנת 1992 ד"ר דרימר החל לפעול בישראל ובקצב מהיר ביותר משך אליו עשרות ומאות אנשים שחיפשו בריאות אמיתית. אך בכל זאת, משהו היה חסר. השימוש ברפואה כירופרקטית ורפואה קוונטית, על אף שהיה מקיף, לא היה מושלם. ד"ר דרימר הבין כי האדם מורכב מרבדים נוספים ועם השנים פיתח את שיטת הרפואה האולטימטיבית.

עיקרה של שיטה זו היא כי על מנת להיות רופא בעל ערך צריך הרופא לקחת בחשבון חמישה סוגים של רפואה: רפואה קונבנציונלית, רפואה כירופרקטית, רפואה פסיכולוגית, רפואה ביו-כימית (תזונה ותוספים) ורפואה קוונטית, על מנת להגיע לשורש הבעיה של המטופל ולתת לו טיפול מקיף ושלם שיטפל לא רק בסימפטומים אלא בשורש הבעיה על מנת שלא תחזור על עצמה.

חמשת סוגי הרפואות האלו מהוות את המינימום האפשרי על מנת להתחיל להבין את מהותו של האדם. אם רופא לא מבין את מהותו של האדם איך יוכל לטפל בו ולהביא אותו למימוש הפוטנציאל שלו?

כך נקדם את העולם

ד"ר דרימר מספר לכתב כיכר כי בכוונתו להקים את המערך הבריאותי לעולם כולו ע"י הקמת אוניברסיטאות בעולם, כולל מרכזי בריאות מתאימים על מנת לשנות את תודעתו של הרופא וכן של המטופלים.

בימים אלו, ד"ר דרימר מעביר את הקורס החמישי ברפואה הקוונטית, בו הוא מעביר את הידע הרב שרכש בתחום לדור הבא של המטפלים בארץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר