קורע לב

ריאיון עם ההורים שאיבדו את בנם בן החודשיים מקורונה

ימים ספורים לאחר שאיבדו את בנם יאיר, בן החודשיים, לאחר שחלה בקורונה, ראובן נתן ויעל לוי בריאיון כואב אך מלא אמונה על הרגעים הקשים, השיחות עם הילדים והמסר לציבור (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ראובן נתן לוי ורעייתו יעל חוו בשבוע האחרון טרגדיה בלתי נתפסת, בנם יאיר, בן החודשיים בלבד, שסבל ממחלת רקע, נדבק בנגיף הקורונה ומצבו הידרדר עד שהרופאים הזעיקו אותם בשבת, מאחר ונאלצו לקבוע את פטירתו.

בריאיון מצמרר ומלא אמונה, מספרים בני הזוג על הטרגדיה הקשה, האמונה הגדולה בבית, המכתב המרגש של בתם לבורא עולם והמסר לציבור. צפו בריאיון המלא.

במהלך הדברים סיפר האב: "האמת שצריך הרבה כוחות ואני אומר לעצמי שכשאתה חי באמונה, ואתה מאמין שכל מה שהקב"ה עושה הכול לטובה, אז כן אתה עובר את זה כי ה' נתן וה' לקח יהי שם ה' מבורך.

"הקב"ה התן לנו ילד בפיקדון לחודשיים, וכשחושבים בצורה כזאת אתה יודע שיש מישהו ששותף בכל מה שקרה ואתה לא לבד. זה קשה מאד, אבל בגלל שהאמונה בוערת בנו אנחנו מצליחים לעבור את הקושי".

האם, יעל, סיפרה על רגעי האמונה בבית: "ראינו גם לאורך החודשיים האלו איך שהקב"ה רוצה לעשות לנו רק טוב, וכשסיפרנו לבת הגדולה שלנו את מה שקרה היא נכנסה לחדר ובכתה, ויום לאחר מכן היא באה אליי ואמרה 'אמא אני כתבתי מכתב להקב"ה'. אנחנו ראינו את המכתב ופשוט לא היה אפשר לעצור את הדמעות.

"היא כותבת שם 'ה', רצינו שיאיר יחזור הביתה ושאוכל לשמור עליו ולדאוג לו, אבל אתה רצית אחרת. אתה רצית אותו לידך שם למעלה ואנחנו לא יודעים חשבונות שמים'. זה מה שכתבה ילדה בת 10"

"גם אנחנו שהגענו לבית החולים מידי יום, ראינו בעיניים שלנו איך הקב"ה מנהל את העניינים", הוסיפה.

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר