הרשימה המלאה

רשימת ש"ס לכנסת ה-24: אברהם בצלאל במקום ה-11

סיעת ש"ס תגיש מחר את רשימת המועמדים לכנסת ה-24 • חיים ביטון שובץ במקום ה-5 • השר יעקב אביטן - בחוץ • סגן ראש עיריית ירושלים, אברהם בצלאל, במקום ה-11 (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סיעת ש"ס תגיש מחר (חמישי) לוועדת הבחירות המרכזית את רשימת המועמדים לכנסת ה-24. השר אריה דרעי הפתיע כאשר בחר להכניס את סגן ראש עיריית ירושלים, אברהם בצלאל, למקום ה-11 ברשימה, מקום הנחשב לריאלי בהתחשב ששרי ש"ס מתפטרים במסגרת החוק הנורבגי.

שני חברי הכנסת הוותיקים, יצחק כהן ומשולם נהרי, לא נכללו ברשימה לכנסת. כהן בחר להודיע על התפטרותו כבר בתחילת השבוע, אך נהרי עד לשעות אלו טרם הגיש מכתב רשמי. כזכור, מועצת חכמי התורה החליטה לפני כשנתיים כי השניים יסיימו את כהונתם בתום שנתיים מאז ההחלטה.

כך גם השר לשירותי דת, יעקב אביטן, לא נכלל ברשימה לכנסת ויישאר בתפקידו כמינוי מקצועי-רבני, כפי שהיה שהוחלט לפני כשבעה חודשים.

החלטות המועצת לפני שנתיים

כמו כן, צירופו של בצלאל לרשימה לכנסת צפויה לסיים את הסכסוך המתמשך בין חברי סיעת ש"ס בעיריית ירושלים. לאחר כניסתו של בצלאל לתפקידו בכנסת, צפוי המשנה לראש העיר, חיים כהן, להתמנות לסגן ראש העיר בשכר.

מי שעוד צורף לרשימה, כצפוי, הוא מנכ"ל ש"ס חיים ביטון, ששובץ במקום החמישי, וזה לאחר שעזב את תפקידו כמנכ"ל רשת החינוך התורני 'בני יוסף'.

רשימת ש"ס לכנסת ה-24:

1 - אריה דרעי. 2 - יעקב מרגי. 3 - יואב בן צור. 4 - מיכאל מלכיאלי. 5 - חיים ביטון. 6. משה ארבל. 7 - ינון אזולאי. 8 - משה אבוטבול. 9 - אוריאל בוסו. 10 - יוסף טייב. 11 - אברהם בצלאל. 12 - נתנאל חייק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר