ימנעו הפסד?

יתמודדו יחד? סמוטריץ', בן גביר ומשה יפגשו

בצלאל סמוטריץ' הטיל וטו אך נראה כי הסקרים ולפיהם הוא לא עובר את אחוז החסימה, במקביל להבטחות מראש הממשלה יביאו בסוף לריצה משותפת עם עוצמה יהודית (ארץ)

(צילום: פלאש 90)

אחרי שקיבל שורת הבטחות מראש הממשלה בנימין נתניהו המנסה למנוע אובדן קולות לגוש הימין, ובהתבסס על תוצאות הבחירות, נראה כי סמוטריץ' הסיר את הוטו מבן גביר.

ככל הנראה, הערב (רביעי), יממה לסגירת הגשת הרשימות, ייפגשו יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר ויו"ר הבית היהודי חגית משה.

אתמול דיווח עמית סגל בחדשות 12 כי נתניהו הציע ליו"ר הציונות הדתית, מספר הטבות באם יתאחד עם הבית היהודי ועם עוצמה יהודית.

בתמורה לאיחוד כזה, ישריין נתניהו מועמד מטעם סמוטריץ' במפלגת הליכוד. בנוסף, הבטיח להם תפקיד אחד או שניים של שרים, בלי קשר לגודל המפלגה אחרי הבחירות.

בנוסף, תוצאות הסקרים לימדו כי אף אחת מהרשימות לא תעבור עצמאית את אחוז החסימה, כאשר על פי סקר היום באתר וואלה, הקרוב יותר להצליח, הוא דווקא בן גביר.

לפי אותו סקר, עוצמה יהודי בראשותו עם 2.2% תמיכה, לעומת 2 אחוזי תמיכה בלבד במפלגה של סמוטריץ'. הבית היהודי נשרכת מאחור עם 0.4% תמיכה בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר