מיוחד

קורונה בקרב ילדים; מנהלת בית החולים 'שניידר' בריאיון

העלייה במספר הילדים המאומתים; פתיחת מערכת החינוך; תחלואת הקורונה אצל נשים בהיריון והחשש מ'תאונת בית' • ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת בית החולים 'שניידר' בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (בריאות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: הלל רוזבנרג)

בשבועות האחרונים נרשם זינוק במספר הילדים שאומתו לנגיף הקורונה וזה בצל הדיווחים על עוד ועוד נשים בהיריון שנדבקו בנגיף ואושפזו במצב קשה. ד"ר אפרת ברון-הרלב, מנהלת המרכז הרפואי לטיפול בילדים 'שניידר', התארחה באולפן 'כיכר השבת וביקשה להרגיע. צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון הסבירה ד"ר ברון-הרלב: "מכוון שהסטטיקה היא כזאת שבקרב האוכלוסייה החרדית יש בעקרון יותר חולים, אז בהתאם לזה גם הסטטיקה לגבי הנשים ההרות, גם פה שמנו לב, אצלנו ב'שניידר' מאושפזים שניים מהפגים שיילדו אותם בגלל שהאמהות שלהם מאוד מאוד חולות. על אף זאת, עבר שבוע וחצי, לשמחתנו אנחנו לא רואים עוד הרבה נשים בהיריון שמצטרפות".

"נשים בהיריון תמיד צריכות לדאוג יותר", הדגישה מנהלת בית החולים 'שניידר': "הן קבוצת סיכון לא בהקשר של קורונה. כל אשה בהיריון צריכה לשמור יותר על עצמה. הן צריכות על אחת כמה וכמה על הריחוק החברתי, לרוב הנשים בהיריון יש עוד ילדים שהן צריכות לדאוג להם, אלא החיים שלנו, עדיין להישמר".

הרופאה הבכירה המליצה לנשים בהיריון: "קודם כל שתתחסן, אנחנו ממליצים שיתחסנו, בוודאי בשליש השלישי של ההיריון, כשהן נמצאות לקראת הלידה. אסור לשמור על ריחוק מהילד, אלא אם הוא מתגלה חיובי לקורונה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר