ריאיון מיוחד

הפתיע את המגזר: תת ניצב עופר שומר מדבר על הכל

ההתבטאויות שלו שריגשו את המגזר החרדי והתגובות שקיבל; האכיפה בשכונות החרדיות; חשבון הנפש; השימוש בבואש והצעקות 'נאצים' • תת ניצב עופר שומר בריאיון לישי כהן (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

תת ניצב עופר שומר, מפקד מרחב ציון במשטרה ומי שאחראי על השכונות החרדיות מבית שמש ועד ירושלים, הפתיע השבוע את המגזר החרדי כאשר התייצב לריאיון בחדשות 12 והגן על הציבור החרדי כשזעק "הם לא אויבים שלנו". בריאיון מיוחד, באולפן 'כיכר השבת', מספר שומר על הרגעים שאחרי הריאיון, מאות שיחות והודעות תמכה מחרדים וחילונים.

וגם: האכיפה המשטרתית בשכונות החרדיות. הטענות לדילים עם קיצוניים, השיחות עם הקהילה החרדית, השימוש במכת"ז הבואש בהפגנות החרדים וקריאות ה'נאצים' לעבר השוטרים. צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון התייחס תת ניצב שומר לתגובות שקיבל לאחר ההגנה על המגזר: "אני באופן אישי הופתעתי מאוד, וחשוב לי לחלוק את הרגשות עם הציבור, דבר שאנחנו לא נוהגים לעשות בדרך כלל", מקדים תנ"צ עופר שומר בראיון ל'כיכר השבת'.

"אני חושב שמדובר בהערה, ובנס אישי קטן. הייתי בצבא, ושירתי יחד עם חברים נוספים בלבנון, ובכל חיי אני עושה רבות ופועל למען ביטחון ישראל, אבל לפעמים - ובמיוחד במשטרה - אתה מרגיש שלא תמיד אתה מצליח להגיע להישגים שהיית רוצה להגיע".

ומה קרה השבוע? "פתאום, אחרי הריאיון שלי, לאחר שהייתי כמעט שלושה ימים ללא שינה, קיבלתי מאזרחים תשבחות, פרגון ואהבת חינם, בכמות כזאת שמעולם לא נתקלתי בה".

"מה שהיה הכי יוצא דופן, זה המסרים שקיבלתי מאנשים חרדים, מכל הפלגים ומכלל המקומות, אזרחים חרדים ששלחו מכתבים והודעות, כולל טלפונים למוקד המשטרתי, וביקשו לשבח את דברי - שיצאו מכל הלב. ואני לא אומר זאת כדי לשבח את עצמי, אלא כדי לשבח את המשטרה".

שומר מדגיש: "המגזר החרדי הוא המגזר שאותו אני משרת; אני מגיע לבתים שלו, עוצר את הגנבים שלו ומטפל בפניות רבות שקשורות אליו בנושאים משטרתיים רבים".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר