ברוך דיין האמת

טרגדיה בגבעת זאב: נפטר הפעוט החרדי שטבע בשלולית

לאחר פעולות החייאה ומאבק על חייו, בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים נפטר הלילה דביר לב טוב, פעוט כבן שנתיים, שטבע אמש בשלולית בחצר הבית בגבעת זאב (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אב הפעוט, מחוץ לבית (צילום: קבוצת 'ירושלים והעוטף')

במשך שעות ארוכות נלחמו הרופאים בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים על חייו של דביר לב טוב, פעוט כבן שנתיים שטבע בשלולית בחצר הבית, נאלצו הרופאים לקבוע את פטירתו.

כזכור, דביר ז"ל טבע במי הגשמים שהצטברו לכדי שלולית גדולה על כיסוי הבריכה המשפחתית, בחצר הבית ביישוב גבעת זאב.

חובש רפואת חירום במד"א, משה חמד, תיאר לאחר האירוע: "כשהגענו למקום, הוציאו אלינו את הפעוט שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, וסיפרו לנו שהוא שהה מספר דקות מתחת למים".

"מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, וכאשר חזר הדופק, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה ולא יציב", הוסיף החובש המסור.

אהרון פאמפ, סגן ראש סניף איחוד הצלה במקום, שהוזעק תחילה לזירה בידי הרבש"ץ - כפי שנשמע בהקלטה הדרמטית -סיפר: "הילד נמצא על ידי הוריו כשהוא ללא הכרה, על כיסוי של בריכה בו נוצרה שלולית (הִיקָּווּת) של מי גשמים. בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ, ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות, וכשחזר לו הדופק, הוא פונה לבית החולים במצב אנוש".

רזיאל זדה, חובש נוסף של איחוד שהשתתף בפעולות ההחייאה, מסר: "עקב אופי האירוע, פעלו במקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של הארגון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר