מפתיע • צפו

בן גביר: חרדי שנשמע לרבנים - שיצביע לסיעות החרדיות

יו"ר 'עוצמה יהודית', עו"ד איתמר בן גביר, שחתם על ריצה משותפת עם ח"כ בצלאל סמוטריץ', מדגיש כי אין בכוונתו לנהל קמפיין במגזר החרדי וכי כל אחד יישמע לדעת התורה שלו (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: זאב רוזנברג)

יו"ר 'עוצמה יהודית', עו"ד איתמר בן גביר, שחתם על ריצה משותפת עם ח"כ בצלאל סמוטריץ', מדגיש בריאיון באולפן 'כיכר השבת' כי אין בכוונתו לנהל קמפיין במגזר החרדי וכי כל אחד יישמע לדעת התורה שלו. הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

"תראה", הבהיר בן גביר: "אני מצד אחד אומר בצורה הכי פשוטה: חרדים המצביעים לפי הוראות רבותיהם, שימשיכו להצביע לסיעות החרדיות.

לדבריו: "אני שומע על לא מעט על חרדים שמצביעים למפלגות אחרות, ובנושא הזה אני רוצה לומר: בשנים האחרונות, לא בשביל בחירות, מתעורר בלילות, כאן הטיחו ראש של ילד חרדי, כאן תפסו והתעללו באשה חרדית, אני קם באמצע הלילה לעזור, יש לי אגף שלם במשרד - עם מאות תיקים - של פגיע בחרדים. כששאלתי את הלקוחות שלי: יש לכם פוליטיקאים חרדים, שיעזרו גם, אמרו לי 'ברגע האמת, איתמר בר גביר'".

יו"ר 'עוצמה יהודית' הדגיש שוב: "אני לא הולך לנהל קמפיין בתוך המגזר החרדי, ואני אומר בצורה הכי פשוטה והכי ברורה, חרדי שמצביע לפי רבותיו, אני מבקש ממנו שיצביע לפי רבותיו כי אנחנו מאמינים שיש הוראות רבנים ויש דעת תורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר