"קשר עצמו לחשדות"

בן 35 מירושלים נעצר בחשד לתקיפת ילדה בת 11

המשטרה עצרה גבר חרדי, בן 35, תושב אחת השכונות בירושלים, בחשד לביצוע עבירות חמורות בילדה כבת 11, בשני מקרים. ביהמ"ש האריך את מעצרו עד מחר (חדשות, חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה עצרה גבר חרדי, בן 35, תושב אחת השכונות בירושלים בחשד לביצוע עבירות חמורות בילדה כבת 11, בשני מקרים שונים. ביהמ"ש האריך היום (חמישי) את מעצרו עד מחר.

במהלך הדיון בבית משפט השלום בירושלים, אמר נציג המשטרה כי הוא חשוד בשני אירועים של עבירות חמורות בילדה כבת 11. לדבריו, החשד הסביר לביצוע אותן עבירות עלה השבוע ביום שלישי, יום למחרת, הוא עוכב בביתו.

החשוד, עומת עם שני המקרים ובחקירתו, כך לפי נציג המשטרה, קשר עצמו באופן חלקי לאירוע, לאחר שבתילה המסר הודיה. נציג המשטרה ציין כי "יש סרטוני מצלמות אבטחה שמתעדים אותו בסמוך למקום".

הוא ביקש הארת מעצר של יום אחד, לצורך שתי פעולות חקירה בנות שיבוש והתייעצות עם התביעה. "יש עילת מעצר של מסוכנות ושיבוש", סיכם.

במהלך הדיון התברר כי מדובר בחשוד ללא עבר פלילי, ושהמקרים התרחשו בשבוע וחצי האחרונים, כאשר רק לגבי מקרה אחד יש סרטון שמתעד את הנוכחות של החשוד במקום אך לא את העבירה עצמה. "הנוכחות לא תמימה במקום", הסביר נציג המשטרה.

עוד סיפר נציג המשטרה כי אמה של הילדה היא זו שהתלוננה, ובחקירתו, שאלו אותו אם נגע בעוד ילדות והוא אמר "נגעתי רק בילדה הזאת".

פרקליטו של החשוד, עו"ד זכריה שינקולבסקי, סיכם ואמר כי "אם יש מקום מבחינת בית המשפט לחלופה אנחנו יכולים להציע, אשתו באולם ומוכנה לערוב לו בכל סכום, לא נראה לי שזה אדם שיפר את הוראות בית המשפט. לחילופין, אם יש מקום להאריך את המעצר עד מחר אז לשקול אפשרות של להאריך את המעצר במספר שעות כדי ששתי הפעולות יתבצעו היום ולחילופין לקבוע תנאי שחרור למחר".

השופט דוד שאול גבאי ריכטר קבע בהחלטתו כי חלק מהראיות מבססות "חשד סביר ברמה גבוהה, מה גם שהמשיב עצמו קושר עצמו לחשדות". עוד ציין כי "הבקשה שהוגשה מדודה ובשל העובדה שטרם מוצתה החקירה והתמונה עדיין לא ברורה לחלוטין, לא מצאתי מקום שניתן לקבוע כעת תנאי שחרור אך לא מן הנמנע שמחר אכן ישוחרר המשיב מבלי להבטיח דבר בעניין זה.

לפיכך, הורה ביהמ"ש על הארכת המעצר עד מחר, יום שישי, בשעה 10:00. "מצופה כי מחר תגיע המשטרה עם עמדה של גורמי התביעה", ציין השופט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר