"הוא משלנו"

אחרי שהכה על חטא: גפני נפגש עם הנער

נאומו של ח"כ משה גפני בו הכה על חטא אחרי שיחה עם אמא של נער נושר, הכה גלים. היום, נפגש הח"כ עם הנער והוריו כדי להיכנס לעובי הקורה ולסייע להם • תיעוד (חרדים)

(צילום: דוברות)

ח"כ משה גפני, סיפר לפני מספר ימים במליאת הכנסת על שיחת טלפון עם אמא של נער נושר, תוך שהוא מכה פומבית על חטא. היום (חמישי) נפגש גפני עם הנער והוריו.

הפגישה הייתה כדי להיכנס לעובי הקורה ולנסות לעזור ולסייע לאותם נערים ונערות, ובלשכתו הודיעו כי בימים הקרובים צפוי גפני לשוחח בנושא עם ראשי הערים ועם ראשי ארגוני הנוער בסיכון.

בנאום המדובר אמר גפני: "דיברתי בדיון הקודם ואמרתי פה במליאה - שאלו ששרפו את האוטובוס בבני ברק - הם נערי שוליים, שחלקם הם כלל לא מתוך העיר, אלא מגיעים מחוצה לה".

"הבאתי תמונה של נערים עם איקס על הגב. אחת האימהות כתבה לה מדם ליבה ואני רוצה להגיד מה שהיא אמרה - כדי להכות על חטא".

גפני סיפר: "האמא אמרה לי, הבן שלי היה אחד מהמשתתפים בהפגנה והוא חרדי, אתה חבר כנסת שדואג לציבור החרדי, תדאג גם לנוער השוליים".

"אל תשאיר את הנערים הללו, שיגיעו למצב של אלימות כזו. הרי בציבור החרדי, אין אלימות כמו שהייתה בבני ברק".

גפני אף הוסיף: "אני אבקש מראש עיריית בני ברק ואולי גם מראש עיריית ירושלים, שהלקח מהסיפור הזה, הוא לדאוג לאותו נוער נושר לתעסוקה ולמצוא להם פתרון חינוכי".

"אני מכה על חטא על מה שאמרתי אבל זו הייתה האמת. אך הייתי צריך לחשוב על האמא בבני ברק - הילד שלה הוא שלנו - הוא חטא אבל חייבים לדאוג לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר