"משרתים" • צפו

הסתה בשידור: לפתוח מלחמה נגד החרדים

העיתונאי גל אוחובסקי טען בשידור, כי החרדים הם סוג של כת וחייבים לפתוח נגדם מלחמה אזרחית; בתגובה ל'כיכר' הוא אומר: "אינני שונא אף אדם, תעשו לכם חשבון נפש" (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מתוך התוכנית (צילום מסך: רשת 13)

איש הטלוויזיה והעיתונאי גל אוחובסקי, הוזמן לתוכנית 'שי בשידור', המשודרת ב'רשת 13' - בליל שבת ושם פער את פיו בחריפות כנגד הציבור החרדי.

אוחובסקי פתח במונולוג: "אנחנו עכשיו המשרתים של החרדים, אתה יודע ראית את הכתבות האלו על החרדים ומה שמתברר בסוף, שחייבים להכריז על זה מלחמה ולפרק את זה".

"כי גם האדם החרדי ברחוב, הוא לא יודע בכלל שהוא חי באופן אחר". המנחה שי שטרן: "או שהוא סובל והוא לא יכול להילחם בזה".

"הוא לא יודע בכלל, הוא חי בלי אינפורמציה, אין לו אינטרנט, אין לו גוגל ואין לו זה".

"לכן", אומר אוחבוסקי, "בסוף אנחנו כדי לפרק את זה אנחנו צריכים לעשות נגדם מלחמה, מלחמה אזרחית, כדי שיבינו - הם צריכים ניעור, הם כמו כת זה כמו כת".

'כיכר השבת' פנה אל אוחובסקי כדי לשמוע את תגובתו על ההסתה החמורה, ואלו הדברים שהוא אמר:

"בשעות האחרונות מגיעות לטלפון הפרטי שלי מאות תגובות על הקטע מתוך דברי אצל שי שטרן. האם זאת היהדות שלכם? קללות? איומים? האם ראיתם את הסקרים שרוב הציבור החילוני מתפלל לממשלה בלי חרדים? תחשבו מאיפה זה בא?".

"ולעניין עצמו. אני מרגיש שבתקופה האחרונה התברר שהציבור החרדי הקים כאן אוטונומיה. חוקי הרבנים חשובים מחוקי המדינה. ראש הממשלה צריך להתחנן לנכד של איזה רב כדי שיקיימו את החוק. ואז מתברר שיש הרבה חצרות ובכל אחת דעה אחרת. וכולם אוהבים חתונות ענק".

"אינני שונא אף אדם", הוסיף אוחובסקי אינני שונא חרדים. קרוב שלי היה רב וכן דודו היה רב גדול בבית וגן. אבל זה לא הענין. אני חושב שמשבר הקורונה יצר שבר. ואתם צריכים לעשות חשבון נפש עמוק על הקשר בינכם לבין שלטונות המדינה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר