דיון חירום

דרעי לראשי רשויות: "הזדרזו עם החיסונים, כך נוכל לפתוח את מוסדות החינוך"

דיון חירום שקיים שר הפנים אריה דרעי עם בכירים חרדים ברשויות המקומיות, התמקד ברעיונות כיצד להאיץ את מבצע החיסונים לקורונה בציבור החרדי, וכך לאפשר בהמשך פתיחת מוסדות חינוך (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דרעי, בעת קבלת החיסון (צילום ארכיון: יעקב כהן. תמונה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שר הפנים אריה דרעי, יו"ר ש"ס, קיים היום (ראשון) דיון חירום עם ראשי רשויות חרדים, במטרה להאיץ את תכנית החיסונים במגזר ולהקדים כך ככל האפשר את פתיחת מוסדות התורה והחינוך.

ראשי הערים וסגניהם שהשתתפו בדיון, ב'זום', היו מירושלים, בית שמש, בני ברק, מודיעין עילית, ביתר עילית, רכסים, עמנואל וקריית יערים, אותם זימן השר כדי שיסייעו בזירוז התחסנות האוכלוסייה.

"מועצות חכמי וגדולי התורה, מכל החוגים, הורו כי החיסון הוא בגדר חובה והצלת נפשות", הזכיר דרעי, והוסיף: "הרשויות הן הכלי הטוב ביותר, שדרכן יהיה אפשר להגיע לתושבים שטרם חוסנו.

דיון החירום, ב'זום' (צילום מסך)

לדברי שר הפנים, שבתוקף תפקידו אחראי על התחום המוניציפאלי, "רק בעבודה מאומצת ואחראית של ראשי הרשויות, אפשר יהיה לפתוח את מוסדות התורה והחינוך - שזו המטרה העליונה בסדר העדיפויות בתקופה מאתגרת זו".

"הוריתי לצוות לשכתי, לסייע ככל הניתן לרשויות ולתת מענה מיידי בכל סיוע שיתבקש בנדון", עדכן דרעי את ראשי הרשויות והסגנים, שמצידם העלו במהלך הפגישה רעיונות להתמודדות עם משימת החיסונים והודו על הסיוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר