'עשו מינימום השתדלות'

תיעוד מרגש: האברך שוחרר מבית החולים

בעיניים נוצצות מדמעות, מול רבים שרקדו בשמחה על שחרורו, אמר אלעזר מרגלית: "הקורונה הזאת זו מחלה שהשם ישמור. תיקחו חיסונים, תעשו מינימום השתדלות". צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המשפחה)

הרב אלעזר מרגלית, שהיה במשך שבועות ארוכים במצב קשה מאוד, מקורונה, השתחרר היום (ראשון) בחסדי שמיים מבית החולים.

מרגלית בן ה-52, חסיד גור ואחיו של בעלי רשת המרכולים 'אושר עד', היה מורדם ומונשם בבית החולים לניאדו שבנתניה, ואלפים התפללו וקיבלו קבלות 'חיזוק' לרפואתו השלימה.

לפני תקופה הוטב מצבו, תהליך שהמשיך בהדרגה לאחר שהועבר למחלקת שיקום בבית החולים תל השומר, והיום כאמור הוא שוחרר לביתו.

בתיעוד, שהגיע ל'כיכר השבת', נראים בני המשפחה לצד שכנים ומכרים רבים, כשהם מקבלים את פניו בשירה ובריקודים מחוץ לביתו באשדוד, כשעל החלק המוזיקלי הופקדו חונה דייטש, שרוליק קלצקין, מוטי ויזל ומוישי אוסטרליץ.

היועץ הרפואי יוסי מרגלית, אחד מאחיו של אלעזר, שטיפל בו בכל התקופה הזאת במסירות רבה, אומר ל'כיכר השבת': "מדובר בנס של ממש. אח שלי היה בין חיים למוות".

"תודה לכל עם ישראל על התפילה והדאגה. תשמרו על הנחיות הבריאות. הקורונה זה לא צחוק", מוסיף ר' יוסי, שכבר חשש מהגרוע מכל באשר לאחיו.

החולה עצמו, הרב אלעזר יקותיאל מנחם בן אהובה ליבא - שם שהפך למוכר, מהשלטים שתלה אחיו בסניפי 'אושר עד' - אמר לחוגגים: "אני מודה לבורא עולם שהחזיר אותי לארץ החיים".

"אני לא מאמין שחודש שלם הייתי מורדם", הוסיף אלעזר בהתרגשות. "עברתי מחלה ארורה, הקורונה הזאת זו מחלה שהשם ישמור. תיקחו חיסונים, ותעשו מינימום השתדלות".

"אתם לא יודעים כלום על המחלה הזאת, עברתי את זה הכי קשה שיש. לצידי בבית החולים שכבו אנשים שמתו כמו זבובים, אני ברוך השם נשארתי לחיות", סיים אלעזר בעיניים נוצצות מדמעות.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר