קצינים בביה"ק. צפו

פטירת הגרח"מ וואזנר זצ"ל: המשטרה נערכת להלוויה המונית

קציני משטרה כבר הגיעו לסיור במקום קבורתו של הגרח"מ וואזנר זצ"ל בבני ברק, ומנסים לתאם עם ראשי הקהילה את אופן עריכת הלוויתו, מחשש להצטופפות המונים למרות המגפה. צפו (חרדים)

השוטרים בבית הקברות, היום (באדיבות המצלם)

קציני משטרה הגיעו אחר הצהרים (ראשון) לסיור מקדים בבית העלמין 'שומרי שבת' בבני ברק, בו ייטמן הלילה הגאון רבי חיים מאיר וואזנר זצ"ל, אב"ד זכרון מאיר וראש ישיבת חכמי לובלין, שנפטר מקורונה.

המשטרה הגיעה למקום, כמו גם לבנין הישיבה ברחוב הרב דסלר, כדי לבדוק מקרוב את אופן עריכת הלוויה, כך שלא תיווצר הצטופפות המונים סביב ה'מיטה'.

כזכור, ביקורת רבה נמתחה בכלי התקשורת על משטרת ישראל, על כך שלא מנעה את הלוויותיהם הגדולות של הגרמ"ד סולובייצ'יק והגר"י שיינר זצ"ל בשבוע שעבר בירושלים, בעוד המפקד הבכיר בשטח, סנ"צ עופר שומר, נימק כי הדבר היה גורם ל"שפיכות דמים לאחים החרדים שלי".

החשש הפעם גדול עוד יותר, בשל העובדה כי המנוח זצ"ל היה כזכור חולה קורונה, ונפטר ככזה, כך שנדרשת שמירת מרחק קפדנית מגופתו הטהורה.

הגרח"מ וואזנר זצ"ל (צילום: יהודה פרקוביץ)

בעקבות כל זאת המשטרה עורכת בשעה זו תיאומים, מול ראשי קהילת חכמי לובלין, בניסיון להגיע להבנות שימנעו מראות של צפיפות ודוחק, המסוכנים בימי מגפה אלו.

ל'כיכר השבת' נודע, כי ה'טהרה' נערכת בחולון, כאשר על פי ההערכות כעת, ה'מיטה' תגיע לבני ברק, לבנין הישיבה ברחוב הרב דסלר, בשעה 21:00 לערך, אז יחל מסע הלוויה.

"מאחר והמנוח חולה קורונה, עושים את ה'טהרה' במקווה קורונה ייעודי לכך, הממוקם בחולון", מסבירים גורמים יודעי דבר, "בעוד המשטרה מקווה שהמלווים בבני ברק ישמרו על הכללים וההנחיות ויקפידו על מרחק זה מזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר