"גדול כים שברך"

המכתב המרגש של הנשיא להורים של יאיר שנפטר מקורונה

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שיגר מכתב ניחומים לראובן נתן ויעל לוי, שאיבדו את בנם, בן החודשיים, לאחר שנדבק בקורונה: "נפעם מתעצומות הנפש שלכם" • המכתב המלא (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ריבלין ובני הזוג לוי (תמונת הנשיא: מארק ניימן, לע"מ)

"אני נפעם מתעצומות הנפש שלכם שמתוך הכאב מצאתם את הכח והעוז לצאת אל הציבור ולקרוא לכולנו להקפדה יתרה ושמירה על ההנחיות" כך כתב נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין, במכתב מרגש לבני הזוג ראובן נתן ויעל לוי, שאיבדו את בנם יאיר, בן החודשיים, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

בפתח מכתבו, כותב הנשיא ריבלין: "ראובן ויעל היקרים, שמעתי בצער רב על פטירתו של בנכם הפעוט, יאיר ז"ל. קשה למצוא את המילים לנחם הורים שאיבדו את ילדם, 'גדול כים שברך'. קשה לקבל מוות פתאומי ונורא של נפש רכה וצעירה שרק החלה את דרכה בעולם. הלב ממאן להינחם".

הנשיא שיבח את בני הזוג: "אני נפעם מתעצומות הנפש שלכם שמתוך הכאב מצאתם את הכח והעוז לצאת אל הציבור ולקרוא לכולנו להקפדה יתרה ושמירה על הנחיות משרד הבריאות מתוך נאמנות ודבקות לדברי התורה: 'ונשמרתם מאד לנפשותכם'. אני סמוך ובטוח שקריאתכם מלב אל לב תגיע לאוזניים קשובות ואנחנו כולנו נצליח להתגבר על המגפה הנוראה".

ראובן נתן ויעל לוי באולפן 'כיכר השבת'

"את אחת מקינותיו הנוגעות ללב של דוד המלך", הוסיף ריבלין: "הוא נושא לאחר פטירתו של בנו הרך, שהיה רק בן שבוע ימים: "אני הולך אליו, והוא לא ישוב אלי". דומה שהמילים הקצרות האלה, מתמצתות את עומקו הבלתי נתפס של האבדן הקשה הזה".

המכתב של הנשיא לבני הזוג לוי

את מכתבו סיים הנשיא: "'ה' נתן, ה' לקח, יהישם ה' מבורך'. ברוך דיין האמת. אני אתכם בכאבכם, בבנין ציון וירושלים תנוחמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר