"נעשה לזה סוף"

גפני: "התנאי שלנו לקואליציה - פסקת התגברות נגד בג"ץ"

לאחר שאמש הביע הסתייגות מהקשר עם נתניהו, הבוקר, מבהיר יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני כי התנאי של יהדות התורה לקואליציה הוא פסקת ההתגברות נגד בג"ץ; "נעשה לזה סוף" (חדשות)

(צילום: ערוץ כנסת)

"יהדות התורה לא תהיה שותפה בשום קואליציה אם לא שיעבור פסקת התגברות", כך מבהיר הבוקר (שני) יו"ר 'יהדות התורה', חבר-הכנסת משה גפני.

בפתח הדיון בישיבת ועדת הכספים הבוקר אמר גפני: "אני אומר באופן ברור - יהדות התורה לא תהיה שותפה בשום קואליציה אם לא שיעבור פסקת התגברות".

גפני הוסיף ואמר כי "דרשנו את זה כל השנים, לצערי היו מפלגות בקואליציה שלא נתנו לזה לקרות, הפעם אנחנו נעשה לזה סוף ושידעו זאת כולם, תהיה פה הפרדה ברורה בין הרשות המחוקקת והרשות השופטת, תהיה פה פסקת התגברות על בג"ץ".

בכך, בעצם, מבקש גפני לצדד בעד ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע הדיון במשפטו שמתנהל הבוקר, וזאת לאחר שבראיון ליאיר שרקי ב'חדשות 12', נשמע גפני כמי שמסתייג מהקשר עם נתניהו.

"אנחנו כנראה הולכים עם נתניהו, כנראה, אני אומר זאת בהסתייגות", אמר גפני ל'חדשות 12', "אצלנו נצטרך להביא נתונים לפני הרבנים. יש בכל אופן שוני ממה שהיה אז בבחירות הקודמות".

גפני גם סירב לשלול נחרצות ישיבה בממשלה עם האויב הגדול של החרדים בעבר, יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, אבל כן שלל ישיבה עם יו"ר 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר