בזכות כיבוד הורים

בגיל 104: האישה מרת רייזל שושנה אוביץ ע"ה

בבני ברק נפטרה האישה החשובה מרת רייזל שושנה אוביץ ע"ה, אשת הרה"ח רבי בערל אוביץ זצ"ל, והיא בת 104 בפטירתה; בפטירתה הותירה אחריה מאות צאצאים (דיין אמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
מרה אוביץ ע"ה עם מאות צאצאיה (צילום: באדיבות המשפחה)

בעיר בני ברק נערכת בשעה זו (שני) הלווייתה של האישה החשובה מרת רייזל שושנה אוביץ ע"ה, אשת הרה"ח רבי בערל אוביץ זצ"ל, שנפטרה הלילה בבית החולים מעייני הישועה, והיא בת 104 בפטירתה

המנוחה שרדה את מחנות ההשמדה באושוויץ, ולאחר שנישאה לבעלה, עלו השניים לארץ ישראל והתגוררו במשך שנים רבות בחיפה, שם הקימו את משפחתם.

אחד הנכדים מספר ל'כיכר השבת' כי הסבתא היתה אישה בעלת אמונה יוצאת דופן, אשת חסד שלא הפסיקה לספר בחייה את מאורעות השואה ואת הניסים הגדולים שעברה.

עוד הוא מספר כי בחייה היא תמיד נהגה לספר שבזכות זה שהיא כיבדה את הוריה מאד - היא זכתה לאריכות ימים, ושרק בזכות המצווה היא זכתה לראות בצאצאיה הרבים.

לפני כשנתיים ביקשה המנוחה מכלל בני המשפחה להגיע לרחבת הכותל המערבי, כדי להתפלל לישועת הכלל והפרט, ולאחר מכן צולמו מאות בני המשפחה יחד איתה, תמונה שהפכה אז למפורסמת מאד.

בפטירתה הותירה המנוחה אחריה מאות נכדים וצאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות, והלווייתה נערכת כאמור בשעה זו בקרית ויז'ניץ בבני ברק, לבית העלמין בכפר סמיר בחיפה, שם היא תטמן לצד בעלה זצ"ל.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר