מרגש

האישה החלימה ויצאה: "כבר חשבתי שהגעתי לסוף"

הסיפור האישי הכואב, שנחשף ב'כיכר השבת', על הצעירה בהיריון שנדבקה בקורונה והיתה במצב קשה, הגיע בחסדי שמים לסיומו הטוב, עם שחרורה מבית החולים • תיעוד (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בני הזוג, עם שחרור האישה מבית החולים (צילום: דוברות שערי צדק)

לאחר שבועות של אשפוז ממושך במחלקת הקורונה של בית החולים שערי צדק, שוחררה בת שבע ברוך לביתה, בשבוע ה-34 להריונה, כשהיא נרגשת ומלאת מילות תודה.

כזכור, מסיפורה האישי הכואב של האישה בת ה-28 ממודיעין עילית שנחשף ב'כיכר השבת', היא אובחנה חיובית לקורונה בשבוע ה-31 להיריון, ובמהלך הבידוד בביתה החלה לפתח מצוקה נשימתית והובהלה בדחיפות לבית החולים.

כשהיא הגיעה למחלקה לטיפול נמרץ, החל לטפל בה צוות רב-מקצועי שהוזעק למקום, כולל מומחי מערך אם ויילוד, זאת תוך ניטור בלתי פוסק לעובר.

ד"ר יגאל הלביץ, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ בשערי צדק, משחזר כעת: "באשפוז הממושך, נעשו מאמצים לייצב את מצבה של בת שבע ולשמור על בריאותה - תוך שימת לב לאתגר החשוב שעמד לנגד עינינו, והוא: שימור ההיריון ובריאות העובר".

"היום בת שבע משתחררת מבית החולים במצב טוב, אנו מאושרים מהשיפור במצבה, שמחים ללוות אותה במעמד השחרור המרגש ונשמח עוד יותר ללוות אותה בלידה שתתרחש בזמנה", הוסיף הרופא.

הבעל לצד אשתו, בעת אשפוזה (באדיבות המצלם)

פרופ' סורינה גריסרו, מנהלת אגף אם ויילוד במרכז הרפואי, אמרה: "זהו יום מרגש עבורנו, שכן היו ימים שמצבה של בת שבע היה קשה, ונערכו דיונים - תוך העלאת האפשרות ליילד את התינוק בלידה קיסרית".

"עשינו הכל כדי לשמר את ההריון, ומצבה הנשימתי אכן הלך והשתפר. לשמחתנו, הסבלנות וההשגחה המתמדת השתלמו. אנו ממשיכים במעקב אחר ההריון, ונשמח להיפגש שוב הפעם עם התינוק הבריא".

בני הזוג הנרגשים סיכמו: "חשבנו שכבר הגענו לסוף, ואז קרה הנס. אנו מודים להשם ולצוות בשערי צדק, שנתנו את הרצון לחיות ולהשתפר. מגיע המון תודה!".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר