במשפטו. צפו

נתניהו: "התברר שהתיקים לא 'תפורים' עד הסוף"

"כולם יודעים שהתיקים נגדי תפורים", אומר הערה ראש הממשלה נתניהו, אחרי פתיחת שלב ההוכחות במשפטו, "והתברר שהם אפילו לא תפורים עד הסוף". צפו בדבריו (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) לפתיחת שלב ההוכחות במשפטו, מוקדם יותר היום, ואמר: "כולם יודעים שהתיקים נגדי תפורים, אך התברר שהם לא תפורים עד הסוף".

נתניהו אף העריך, בעקבות הודעת הסיכום הלקונית שהנפיקו השופטים בתום הדיון, כי משפטו לא יתחדש לפני הבחירות, שיתקיימו ב-23 במרץ, "כי זה ייתפס כהתערבות בוטה, ואם זה בכל זאת יהיה - אנחנו הולכים לנצח ובגדול".

בהצהרה משותפת עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטקיס, במשרד ראש הממשלה בירושלים, הוסיף נתניהו: "הומצאה עבירה שלא קיימת בספר החוקים באף מדינה, לא של ישראל ולא של יוון. כולם רואים שהתיקים שלי מתפוררים".

באשר לקורונה, אמר ראש הממשלה כי המשך ההקלות יהיה מדורג וייקבע על פי רמזור שיביא בחשבון גם את היקף ההתחסנות בכל יישוב. "אנחנו תחת התקפה של מוטציה בריטית שפועלת במהירות ושפוגעת גם בצעירים ובילדים. לכן נפתח בזהירות רבה מאוד - חינוך לגיל הרך בחלק מהמקומות, ןבהמשך נעבור למסחר ולתרבות ולדברים אחרים".

"באמצעות הדרכון הירוק נפתח אט אט את הכלכלה, המסחר והתרבות ויתרת החינוך, אבל בזהירות. יש לנו עומס כמעט מקסימלי בבתי החולים, ולכן אנו צריכים לנהוג בזהירות".

בתשובה לשאלה מדוע נשיא ארה"ב החדש ג'ו ביידן טרם שוחח איתו, ענה ראש הממשלה: "שוחחתי עם ביידן מיד לאחר ניצחונו. הוא מצלצל לראשי מדינות לפי הסדר המקובל עליו, הוא לא הגיע למזרח התיכון עדיין. הברית שלנו עם ארה"ב היא איתנה. לא נסכים על כל דבר, אבל הברית שלנו איתנה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר