העסקן נפטר

אבל בצאנז: הרה"ח חיים יעקב ארנפלד ז"ל

המנוח עבר במהלך השבוע האחרון התקף לב, ומאז אושפז בבית החולים. הערב, התמוטט ונפטר • ר' חיים יעקב היה האיש שכותב את דברי התורה של אדמו"רי בית צאנז (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל (צילום: משה גולדשטיין)

אבל כבד בחסידות צאנז עם היוודע פטירתו הפתאומית של הרה"ח רבי חיים יעקב ארנפלד ז"ל, מחשובי חסידי צאנז ומהדמויות המוכרות בחסידות, בו 73 בפטירתו.

המנוח, מראשי וותיקי העסקנים בחסידות, שימש מזכ"ל המוסדות ואף כרב וכגבאי המיתולוגי של מלון גלי צאנז, שם הכירו אותו המבקרים במשך כמעט 50 שנות פעילות של המלון.

בחסידות היו שכינו את רבי חיים יענקל כשר הבינוי של החסידות, זאת בשל היותו זה שהמציא את מיזם 'יושבי האוהל', במסגרתו הוא דאג לקורת גג במחירים מוזלים לזוגות צעירים.

בנוסף לתפקידיו הקבועים היה המנוח גם זה שכותב את דברי התורה של אדמו"רי בית צאנז, מה שהביא לכך שספרי החסידות היו עוברים אצלו להגהה לפני יציאתם לאור.

מכריו מספרים על אדם ירא שמים, איש ספר שכל כולו תורה וחסידות שהאיר פנים לסובביו ואף היה מנצל כל רגע פנוי ללימוד ולמעשי חסד.

המנוח עבר במהלך השבוע האחרון התקף לב, ומאז אושפז בבית החולים, ולפני כשעה הוא התמוטט ונפטר בפתאומיות, שעות ספורות לפני טיפול רפואי אותו היה אמור לעבור בבית החולים לניאדו שבנתניה, למגינת לבם של בני משפחתו וחסידי צאנז.

הלווייתו צפויה להתקיים הלילה בקרית צאנז בנתניה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר