מבוכה

המרדף בבסיס נבטים: הגנב הצליח להימלט

שעות לאחר שהצליח לחדור לבסיס חיל האוויר בנבטים, כוח צה"ל איתר את הנקודה ממנה הצליח להימלט החשוד שגניבת רכב • החשוד נמלט רגלית ובצה"ל חוקרים את האירוע (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרכב הגנוב (צילום: ללא קרדיט)

במהלך הלילה (שלישי) אותרה נקודה בבסיס חיל האוויר בנבטים ממנה נמלט החשוד בגניבת רכב שהצליח לחדור לבסיס חיל האוויר בנבטים. החשוד טיפס על שתי גדרות תיל ועל גדר בגובה כחמישה מטרים ויצא מהבסיס.

כזכור, תושב הפזורה הבדואית שהחשוד בגניבת רכב מדימונה, הצליח לחדור לבסיס חיל האוויר נבטים תוך כדי מרדף משטרתי אחריו. החשוד, הגיע לשער של בסיס חיל האוויר, וכשרכב אחר יצא מהמקום הוא ניצל את ההזדמנות ונכנס. הגנב נבלם בדוקרנים שניקבו את גלגלי המכונית - והחל בריצה רגלית.

מדובר צה"ל נמסר: "כוחות צה"ל בסיוע היחידה האווירית של המשטרה, יחידות ההגנה הקרקעית, אמצעי חוזי של חיל האוויר וגששים סרקו את המרחב וחיפשו אחר החשוד ברחבי הבסיס. במהלך הלילה אותרה נקודה בבסיס בה טיפס החשוד על שתי גדרות תיל ועל גדר בגובה כחמישה מטרים ויצא מהבסיס".

בצה"ל הוסיפו כי: " על הגדרות אותרו מספר סימנים המעידים על כך שהחשוד טיפס וברח החוצה. ממצאים אלו הועברו להמשך חקירת משטרת ישראל. האירוע יתוחקר ויופקו ממנו הלקחים הנדרשים".

"לאורך כל האירוע לא נשקפה סכנה למשרתי הבסיס ולמתקניו הביטחוניים. כוחות חיל האוויר והמשטרה פעלו בשיתוף פעולה מלא לעצירת החשוד", הדגיש דובר צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר