מוות בעריסה

טרגדיה בבני ברק: נקבע מותה של פעוטה

כוחות הצלה הוזעקו הבוקר לבית בעיר בני ברק, שם איבדה פעוטה כבת שנה וחצי את ההכרה • לאחר פעולות החייאה היא פונתה לבית החולים 'שניידר', שם נקבע מותה (דיין אמת)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז בשבט תשפ"א | 09.02.21
(צילום: שאטרסטוק)

כוחות הוזעקו הבוקר (שלישי) לבית בעיר בני ברק בעקבות דיווח על פעוטה שנמצאה מחוסרת הכרה בביתה. לאחר פעולות החייאה, הפעוטה פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים 'שניידר', שם נאלצו הרופאים לקובע את מותה.

יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו כונני ארגון הצלה פעולות החייאה ממושכות לפעוטה כבת שנה וחצי והיא פונתה תוך כדי פעולות החייאה להמשך טיפול בבית החולים שניידר בפתח תקווה.

ישראל הורביץ, חובש מתנדב בארגוני ההצלה שטיפל בפעוטה, סיפר: "כשנכנסו לדירה מצאנו את האבא מבצע פעולות החייאה בסיסיות על התינוקת בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א , המשכנו בהחייאה מתקדמת יחד עם הפראמדיקים מצוות טיפול הנמרץ , תוך כדי התארגנות לפינוי מהיר של התינוקת לבית החולים שניידר כשמצבה קריטי".

מוטי מליק חובש איחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה מסר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הפעוטה לא התעוררה משנתה. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

(צילום: דוברות זק"א תל אביב)

יצוין, כי בפעילות ארגון זק”א תל אביב הושג ויתור על הבקשה לנתיחת גופת הפעוטה, והלווייתה תתקיים היום בצהריים בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון בפתח תקווה.

מתנדבי זק”א תל אביב מטפלים בכבוד המת ומסייעים למשפחה בעריכת הלווייה והקבורה ועומדים לצד המשפחה בשעות הקשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר