"אנחנו אחים!"

זעקת הרב יגאל כהן: "אחינו החילונים - אל תאמינו לרעל"

"יש עכשיו לצערנו שנאת חרדים מטורפת", פתח הרב יגאל כהן את זעקתו, "אני מבקש מאחינו החילונים, אל תאמינו לרעל! אנחנו שומרים, אנחנו נזהרים, אנחנו אחים!!!" (חדשות)

(צילום: משה נחמן / שמעון ברדי; עריכה: שמואל קורייב)

הרב יגאל כהן, מגדולי מחזירי התשובה, המוסר במהלך השבוע שיעורים רבים ומקרב את עם ישראל לאביהם שבשמים, יצא באחד השיעורים בחריפות נגד השנאה כלפי החרדים, הן בגלל מגיפת ה'קורונה' ובן בצל מערכת הבחירות בה אנו נמצאים - וזעק לקירוב לבבות, כי עם אחד אנחנו.

"יש עכשיו לצערנו שנאת חרדים מטורפת - מה שקורה פה מדינה", פתח הרב יגאל כהן את זעקתו, "עושים עלינו אמבוש מכל הכיוונים - חרדים, חרדים, חרדים, חרדים... התקשורת... וואי וואי, מה שעושים".

"אחים יקרים ואהובים שלי, אין לנו על מי להישען. האמת תהיה נעדרת", המשיך הרב יגאל כהן בדבריו, "אני מבקש מאחינו החילונים ששומעים אותי, מי ששומע אותי, אל תאמינו לרעל שמאכילים אתכם בתקשורת! אנחנו שומרים את (ההנחיות של) הקורונה, אנחנו נזהרים, אנחנו שומרים על הכללים".

"אנחנו אוהבים אתכם", זעק הרב, "אנחנו מתפללים עליכם, אנחנו לומדים תורה להצלחתכם, אנחנו אחים!!! אחים!!!".

הרב יגאל כהן הוסיף וביקש: "אל תתנו לקומץ של... לא יודע איך לקרוא להם, לעשות בינינו שנאת חינם ,כי במדינה הזאת אין לנו תקומה בלי התורה הקדושה ובלי בורא עולם, מי שחושב שהוא יוכל להסתדר בלי החרדים - הוא לא יודע בכלל על מה קמה המדינה, היא קמה בזכות התנ"ך, והיא תישאר בזכות התנ"ך - לנצח!".

"מדינת ישראל - זה עם ישראל, עם ישראל - זה תורת ישראל! אנחנו עם אחד, כאיש אחד בלב אחד", חתם הרב את זעקתו הנרגשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר