פרסום ראשון

מח"ש פתחה בחקירת מעצר יוסף פליישמן

באיחור קל של חודש וחצי, עם סיום הבדיקה שערכו בנושא, החליטו במחלקה לחקירות שוטרים לחקור את נסיבות מעצרו של פליישמן, שנגרר מביתו וכמעט מצא את מותו ביער (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) פתחה בחקירת מעצרו של יוסף פליישמן, סיפור מחריד שזעזע את הציבור הישראלי כולו - כך נודע ל'כיכר השבת'.

לפי הפרטים שנודעו ל'כיכר השבת', ימים לאחר המעצר השערורייתי של פליישמן, פתחו במח"ש בבדיקה ראשונית. את הממצאים העבירו לפרקליט לקבלת החלטה.

הפרקליט התמהמה בתשובתו במשך כחודש ימים. באחרונה קיבל החלטה והודיע למחלקה לחקירות שוטרים כי יפתחו בחקירת האירוע.

במח"ש סירבו להתייחס לפרטים ורק אישרו בתגובה ל'כיכר השבת' כי "התיק בחקירה".

הסיפור התרחש בליל שישי לפני קרוב לחודשיים, בשעת לילה מאוחרת. אז, פשטו שוטרים על ביתו של פליישמן החולני בשכונת בית ישראל בירושלים, נכנסו אליו ועצרו אותו.

המעצר של יוסף פליישמן (צילום: ללא קרדיט)

לאחר מספר שעות הוא שוחרר, אלא שמאז לא נודעו עקבותיו, הוא הוכרז כנעדר ורק לאחר 15 שעות הוא אותר כשהוא שרוע ביער, והובהל לבית החולים עם פצעי קור.

'כיכר השבת' חשף כי בזמן שיוסף פליישמן שכב ביער מוטל בקור במצב קשה - לאחר שהופקר באמצע הלילה, וכאשר איש לא ידע איפה הוא והיה חשש אמיתי לחייו, במשטרה טענו כי "הוא עדיין חשוד בעבירה פלילית, זה הוא, אנחנו יודעים שזה הוא". ל'כיכר השבת' נודע כי כבר בזמן שהמשטרה מסרה את הגרסה הזו לאירוע, הם ידעו שהיתה טעות בזיהוי ומעצרו היה לשווא, אך בחרו שלא לומר את האמת.

כש'כיכר השבת' שאל - מה העבירה בגינה הוא חשוד?, השיבו במשטרה: "זה לא משנה, כשהוא שוחרר הוא ידע שהוא דרוש חקירה ובגלל זה הוא נעלם". בהמשך, ובצל הסערה הציבורית שהתעוררה, שינתה המשטרה את גרסתה ומסרה כך: "בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה על איומים, השוטרים הגיעו לכתובת שמסר להם המתלונן. שם הם פגשו באדם שסירב להזדהות כנדרש, ולכן נאלצו לעכבו ומשסירב לשתף פעולה הובא לתחנת המשטרה".

"לאחר פעולות זיהוי שבוצעו בתחנת המשטרה התברר כי לא מדובר בחשוד הדרוש לחקירה בגין האיומים, לכן האיש שוחרר לדרכו מיד. בהמשך היום התקבל דיווח כי האיש נעדר והמשטרה החלה בביצוע מגוון פעולות עד שאותר. לצד האמור, בכוונתנו לבדוק את המקרה ובמידת הצורך יופקו הלקחים הנדרשים בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר