הביטוח ישלם

נכוותה כשהייתה ילדה ותקבל 320 אלף ש"ח

צעירה בת 22 מאשדוד שנכוותה באורח קשה ממיחם מים רותחים בביתה בהיותה בת 5, קיבלה לאחרונה פיצוי בסך 320 אלף ש"ח • לצעירה נקבע נכות לצמיתות מהכוויה (משפט)

(תמונת אילוסטרציה)

צעירה בת 22 מאשדוד שנכוותה באורח קשה ממיחם מים רותחים בביתה בהיותה בת 5, קיבלה לאחרונה פיצוי על סך 320 אלף ש"ח מפוליסת ביטוח תאונות אישיות תלמידים.

כך עולה מפסק דין של השופט רוני סלע מבית משפט השלום באשדוד בעקבות תביעה שהגישה באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל נגד חברת הביטוח שביטחה אותה בגן.

מהתביעה עולה כי מיחם מים החמים שהיה מונח על השיש בביתה נפל וכתוצאה מכך הילדה נכוותה מהמים הרותחים. מייד לאחר התאונה הילדה הובלה בדחיפות לבית חולים תל השומר, שם אושפזה כשהיא סובלת מכוויות בחלקי גוף שונים בשטח של כ-40 אחוזים מגופה ובדרגה 2-3.

לאור מצבה היא עברה שלושה ניתוחים פלסטיים להשתלת עור. לצורך כך הייתה מאושפזת מספר חודשים בבית החולים כשהיא נתונה בתוך חליפת לחץ.

בתביעה נטען כי עד היום, הצעירה נזקקת לטיפול פסיכולוגי, מעקב פלסטיקאי ופיזיותרפיה והידרותרפיה ומומחה מטעם התביעה קבע לה נכות לצמיתות.

באי כוחה עורכי הדין גיל וניצן הראל ציינו כי המהלך הליך התביעה הצליחו להתגבר על משוכות רבות, ביניהן איתור עדים, לאור פרק הזמן שחלף מיום התאונה ועד למועד הגשת התביעה.

עו"ד גיל הראל

בעקבות הסכם פשרה שנחתם עם חברת הביטוח שערכה פוליסת תאונות אישיות תלמידים בעת שלמדה בגן, סוכם כי חברת הביטוח תשלם לה פיצוי בסך 320 אלף ש"ח.

עו"ד גיל הראל: "חשוב לציין כי ביטוח תלמידים במסגרתו מבוטחים כל הילדים מגיל 3 ועד גיל 18, מכסה כל פגיעה בילד/בנער גם מחוץ למסגרת הבית ספרית עד לסכום התקרה המקסימלי המשתנה מעת לעת. כתוצאה מכך גם בכל פגיעה מחוץ לביה"ס, כמו למשל במהלך החופש הגדול ואפילו בחו"ל, המבוטחים מכוסים על ידי ביטוח זה".

יצוין כי תשלום הפיצוי נעשה לפי שיעור אחוזי הנכות. ללא קשר למועד התאונה, יש להגיש התביעה עד להגיעו של הנפגע לגיל 21. לאחר מכן הוא לא יהיה זכאי לפיצוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר