שמירת שבת

הברכה של מרן הגר"ח קנייבסקי לאיש העסקים צחי אבו

ימים ספורים לאחר העסקה הגדולה בתחום חברות הנדל"ן, הגיע איש העסקים מאשדוד צחי אבו לקבל את ברכת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי על החלטתו לסגור את מתחם 'סטאר סנטר' באשדוד - בשבת; צפו (אנשים)

(צילום: באדיבות המצלם)

ימים ספורים לאחר העסקה הגדולה בתחום חברות הנדל"ן הציבוריות, איש העסקים מאשדוד, צחי אבו, הגיע הערב (שלישי) להתברך אצל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

לפני מספר ימים נודע כי צחי אבו ירכוש את השליטה בחברת 'ארנה גרופ' תמורת 130 מיליון דולרים - 15 מיליון עבור מניותיו של מרכוס וובר ו-115 מיליון דולר עבור החזר הלוואות.

מיד עם הרכישה, החליט צחי אבו לסגור בשבת קודש את כל החנויות במתחם 'סטאר סנטר' הענק באשדוד, אחד משני הנכסים העיקריים של החברה. הנכס השני הוא קניון ארנה בנהריה.

הערב, כאמור, הגיע צחי אבו יחד עם איש היח"צ שמעון ברדי למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי כדי לקבל את ברכתו. אבו סיפר בביתו של הרב כי מדובר ב"חברה שיש בה מרכזים מסחריים שחלק מהם עובדים בשבת, ביום שקנינו החלטנו שסוגרים בשבת".

"רוצים ברכה שלא יהיה חסרון כיס", אמר צחי אבו למרן שר התורה. הנכד סיפר לשר התורה במה מדובר ושאל: "סבא מברך אותם?", ומרן השיב: "כן", והנכד הוסיף: "ברכה והצלחה", והגר"ח השיב: "אם ירצה השם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר