"מש''י - למענכם"

מנכ"ל הביטוח הלאומי התפעל מילדי החינוך המיוחד

מנכ"ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר, ביקר ב"מש"י - למענכם" בבני ברק, בית ספר חינוכי שיקומי לילדים עם מוגבלויות, והתרשם מההתמודדות של הילדים המיוחדים עם אתגרי התקופה (חדשות)

(צילום: ללא קרדיט)

מנכ"ל הביטוח הלאומי, מר מאיר שפיגלר, ביקר השבוע ב"מש''י - למענכם" בבני ברק, בית ספר חינוכי שיקומי לילדים עם מוגבלויות, והתרשם מאופן ההתמודדות של הילדים המיוחדים את אתגרי התקופה.

בית הספר שהוקם על ידי הרב יוסי ערבליך, יו"ר אגודת "למענכם", והרב אשר זורייבין, זוכה להערכה בקרב אנשי המקצוע ומאפשר לילדים מיוחדים לקבל מעטפת חינוכית ושיקומית בלי להיטלטל מחוץ לעיר.

במהלך הסיור, סקר הרב ערבליך בפני מנכ"ל הביטוח הלאומי את פעילות צוות בית הספר, והטיפולים המוענקים לילדים לצורך ההתפתחות וההתקדמות של כל תלמיד ותלמידה לאורך כל ימות השנה - תוך מתן דגש על ימי הקורונה, במהלכם התמודדות ההורים והמשפחות עם הילדים המיוחדים, הופכת לקשה שבעתיים.

לאחר הביקור בבית הספר, הגיע שפיגלר לסיור במשרדי ארגון "למענכם" וקיבל סקירה מקיפה על פעילות הארגון. מנכ"ל הביטוח הלאומי התפעל ממערך הייעוץ המקצועי ובראשו מיזם "רופאים במילואים" - פרוייקט הדגל של הארגון ובו חברים למעלה ממאה מנהלי מחלקות ורופאים בכירים מכל רחבי הארץ, הנותנים ייעוץ רפואי על בסיס וולונטרי.

הרב יוסי ערבליך, יו"ר ארגון "למענכם" והעומד בראשות בית הספר מש"י, אמר כי "לאורך כל הביקור ראינו את הרצון לסייע, וניכרת במיוחד הייתה ההקשבה לצוות המוסד וההנהלה, לצד שמיעת האתגרים הגדולים שעומדים בפניהם, כמו גם הצורך במשאבים נוספים בכדי לקדם ולשלב את הילדים בחיי היום-יום. אנחנו מודים למר שפיגלר על הביקור החשוב ומקווים להמשיך בשיתוף הפעולה המבורך".

בביקור נטל חלק מנהל הקרן לפיתוח שירותים לנכים של הביטוח הלאומי מר שמואל ויינגלס, פרופסור יוסף פרס נשיא ארגון למענכם ודוקטור בני דוידזון מנהל המערך המקצועי למענכם משי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר