"מדינה יהודית"

דרעי דרש: 'דרכון ירוק' לחתונות ובתי כנסת

יו"ר ש"ס וחבר קבינט הקורונה, השר אריה דרעי, דרש במהלך הישיבה אמש כי במסגרת הפעלת 'דרכון ירוק' למתחסנים ומחלימים, ייכלל גם פתיחת בתי כנסת וקיום חתונות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: כיכר השבת )

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, דרש אמש (שני) במהלך ישיבת קבינט הקורונה שעם פתיחת מתווה הדרכון הירוק למחלימי קורונה ומתחסנים, יאפשרו את פתיחת בתי הכנסת למחלימים, כך גם את אירועי השמחות כדוגמת חתונה ובר מצווה.

לצד זה, דרעי דרש למצוא פתרון לשבת הבאה, שבת זכור, אז מגיעים עמך בית ישראל לקיים את מצוות 'זכור את אשר עשה לך עמלק', כך גם לקריאת המגילה בחג הפורים.

בסיום ישיבת הקבינט, עדכן דרעי כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והשרים אישרו את בקשתו בנוגע לדרכון הירוק: "אני שמח שרה"מ ומשרד הבריאות קיבלו את דרישתי שבמסגרת מתווה החזרה לשגרה לבעלי דרכון ירוק ומחלימים, יכלל מתווה לפתיחה נרחבת של בתי הכנסת כדי לאפשר לציבור גדול לחזור לתפילות, וכן מתווה לעריכת חופות וחתונות, בר מצוות ובריתות".

אריה דרעי על הקורונה

"בנוסף", הוסיף דרעי: "אני פועל יחד עם משרד הבריאות ליצירת מתווה מיוחד לקריאת ׳פרשת זכור׳ בבתי הכנסת המחוייבת מהתורה, וכן לקריאת המגילה בחג הפורים, בערב ובבוקר".

לדברי דרעי: "לצד פתיחת המסחר והתרבות, חשוב לזכור שאנחנו מדינה יהודית ויש לדאוג לתפילות, לחגים ולאירועים היהודיים. צריך לאפשר לציבור גדול במדינת ישראל לשוב לבתי הכנסת ולקיים את המצוות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר