40 יום לבחירות

מאיר פרוש שובר שתיקה בריאיון מיוחד. צפו

הפרות הקורונה; אכיפת המשטרה; הקרע ב'אגודת ישראל'; המאבק עם ליצמן והחשש מסמוטריץ' • סגן השר מאיר פרוש שובר שתיקה בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' • צפו (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

יו"ר 'שלומי אמונים', סגן שר החינוך מאיר פרוש, עבר בחודש האחרון תקופה מורכבת מאוד בשל המתחים הפנימיים בתוך 'אגודת ישראל' והעימות עם השר יעקב ליצמן, וכל זה כשברקע הציבור החרדי היה בעין הסערה בשל ההסתה בתקשורת בכל הקשור לקורונה, כך גם לצד האירוע האלים של תקיפת שוטרים בבני ברק.

חודש שסגן השר מאיר פרוש שמר על שתיקה והעדיף שלא להתראיין מסיבותיו שלו. כעת, בריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת', שובר פרוש שתיקה ארוכה ומדבר על הכל. צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון התייחס פרוש לסערת תקיפת השוטרים והפרות הקורונה במגזר ואמר: "אף אחד לא שתק אחרי תקיפת השוטרים בב"ב, אבל התברר שהמשטרה נקמה. ולמה השוטרים הגיעו לחסידות בלבוש סמוי? לא היה כמעט לינץ', לא היה שום דבר כזה. המשטרה באה כדי לזרוק רימונים על הציבור החרדי.

"אף אחד לא מחפש מה קורה בציבור החילוני. הציבור החרדי היה צריך לחפש מה קורה אצל החילונים ואז זה היה מתאזן. אם החרדים מפרים הנחיות למה יש הדבקה אצל החילונים?".

באשר לעימות הפנימי עם השר ליצמן, אמר פרוש: "ליצמן לא הצליח לסגור עם 'דגל' מאחורי הגב שלנו, הוא נתן לגפני מקום ראשון וגם ועדת כספים. לדעתי תפקיד שר בממשלה חשוב יותר מוועדת כספים. אנחנו גרמנו לתיקון חשוב ב'אגודה', החוקה של הסיעה קובעת שאת החכ"ים בוחרים או בפריימריז או במועצה ציבורית".

על יו"ר 'האיחוד הלאומי', ח"כ בצלאל סמוטריץ', שעל פי הדיווחים יש לא מעט חרדים המתכוונים להצביע לו, אמר פרוש: "בצלאל סמוטריץ' לא מייצג חרדים, גם אם יש לו שערות בזקן. הילדים שלו מסודרים בבתי ספר, הילדים שלנו לא".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר