יפגע בסיכוייה?

איוונקה דורשת מטראמפ: "נתק איתה קשר"

הבת של דונלד טרמאפ המתכננת כנראה את שאיפותיה הפוליטיות בפלורידה, דורשת מאביה כי יתנער מחברת הקונגרס מרג'ורי טיילור גרין, המפיצה גם אנטישמיות (בעולם)

(צילום: מתוך הפייסבוק של איוונקה טראמפ ושל מרג'ורי טיילור גרין)

איוונקה טראמפ דורשת מאביה, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, לנתק את הקשר ולהתנער מחברת הקונגרס מרג'ורי טיילור גרין.

גרין, הביעה תמיכה בתיאוריות הקונספירציה של תנועת QAnon, ארגון של תומכים בתאוריות קשר מהצד הימני-קיצוני של המפה, כולל טענות על שליטה יהודית.

בין היתר אף טענה כי שרפות היער בקליפורניה שאירע ב-2018 נוצר בעקבות קרן לייזר שמופעלת על ידי יהודים, וכי יש מזימה עולמית של ג'ורג' סורוס ומשפחת רוטשילד.

חברת הקונגרס, נגדה יצאו גם בכירים במפלגה הרפובליקנית, זוכה לתמיכת דונלד טראמפ שכינה אותה "כוכבת עולה", והיא מצידה טוענת כי הבחירות נגנבו על ידי הדמוקרטים והגישה בקשה רשמית להדחת ג'ו ביידן מהנשיאות.

כעת דורשת הבת היהודייה של הנשיא לשעבר מאביה להתנער ולנתק את הקשר עם חברת הקונגרס שהפיצה את הקונספירציות האנטישמיות והביעה בהם תמיכה.

עם זאת, יש פרשנים פוליטיים הטוענים כי מדובר בצעד ציני בלבד, ומתוך חשיבה פוליטית. לדברי גורמים, איוונקה טראמפ חוששת כי הדבר עלול לפגוע בה פוליטית.

איוונקה, שעברה לגור בפלורידה, מתכננת ככל הנראה לפתוח שם בקריירה פוליטית עצמאית, והיא חוששת כי תמיכת אביה במרג'ורי טיילור גרין, יפגע בסיכוייה בקרב הקהילה היהודית המקומית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר