"יש גדולי ישראל"

הראשל"צ הגר"ש עמאר: "אסור לשמוע למתנגדי החיסון"

הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה עמאר, התייחס לחובה להתחסן ואמר: "קמים כל מיני אנשים מסיתים נגד החיסון, אסור לשמוע להם, יש גדולי ישראל" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר, התייחס לסוגיית החיסונים וזה לאחר ביקור של כמה רופאים בכירים במעונו. בדבריו, הרחיב אודות חשיבות החיסון ותקף את אלה המתנגדים ומפיצים דברים נגד לקיחת החיסון.

הגר"ש עמאר פתח את דבריו ואמר: "אני פונה בזה לאחינו בני ישראל בסוגייא של החיסונים העומדת על הפרק, "ברצות ה' דרכי איש גם אויביו ישלים עימו". הקב"ה חפץ בנו, ריחם עלינו, ראה בתפילות שלנו ונתן חכמה לחכמים שיצליחו להמציא את החיסון, ונתן חכמה לעם ישראל להביא את החיסון מאמריקה, מה שהאמריקאים אפילו לא התחילו להתחסן, וגם מדינות הרבה יותר חזקות, הרבה יותר גדולות, ואנחנו זוכים ב"ה".

הראשל"צ התייחס למתנגדי החיסונים ותקף: "אבל היצר הרע לא מפסיק, וקמים כל מיני אנשים ומסיתים בלי שום אחריות, לצערנו רואים שהרבה נופלים מהמגפה הזאת, מכל שכבות העם, גם גדולי תורה, והולכים אלה ומוסיפים ומדברים בגאווה ובוז.

"אני קטונתי מלומר דעתי, מי אני ומה חיי אבל אחרי ששלושה גדולי הדור הגאון הקדוש רבי חיים קניבסקי שליט"א, הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א והגאון רבי שלום כהן שליט"א שהם דיברו עם מומחים ופרסמו שצריך להתחסן, אחד האנשים ואחד הנשים, אחד הצעירים ואחד המבוגרים".

הגר"ש עמאר הדגיש: "גם נשים בהריון צריכים להתחסן, בשביל להציל עצמם שלא יהיה כמו שהיה כמה מקרים קשים ה' יצילנו, אלא באיזה חודש וזמן, זה ראוי שישאלו לרופאים או לרופאות שהם מטפלים בהם, אבל לא לוותר על החיסון".

בדבריו סיפר הראשון לציון כי בדק את הדברים מול מומחי הרפואה: "היה אצלי פרופסור שטרית שהוא יהודי ירא שמיים גדול ואמיתי ורופא מהגדולים בארץ והסביר לי את כל העניין של החיסון ואמר שחייבים להתחסן, וביקש ממני גם כן לפרסם וכך גם מכל רופא ורופא בארץ.

"והנה התחסנו כבר שלושה מליון בארץ ובעוד מקומות כמה וכמה, אז לפעמים יש מכאוב אבל ב"ה חיים כולכם היום. על כן לא להישמע לדברים שאין להם שום בסיס ושום יסוד, אלא לשמוע לגדולי ישראל וללכת להתחסן".

הגר"ש סיים את דבריו: "ורופא חולי עמו ישראל ירפאכם רפואה שלמה ולא יהיה שום נזק ושום צער והקב"ה יעצור המגיפה ויקיים בנו מה שכתוב בתורה והמגיפה נעצרה במהרה בימינו אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר