המהומות בקפיטול

סנאטור רץ לעבר המפגינים - ונמלט בבהלה

משפט ההדחה של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ: התביעה הציגה תיעודים חדשים מהמהומות בגבעת הקפיטול, כולל העובדה שהמפגינים היו מטרים מהחדר של מייק פנס (בעולם)

(צילום: מצלמות אבטחה)

היום השני של משפט ההדחה של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ: הסנאט האמריקני קיים הלילה (חמישי) דיון נוסף על האישומים נגדו, ולפיהם הוא אשם בפריצה לגבעת הקפיטול.

בדיון, שנמשך יותר משבע שעות, הציגו הדמוקרטים ציטוטים וקטעי וידאו מנאומים של טראמפ בהם הוא מסרב לקבל את תוצאות הבחירות, מפיץ טענות שקריות בנוגע לזיופים, וקורא לתומכיו להתנגד לאישור ניצחונו של ג'ו ביידן.

בנוסף, הציגו צילומים שטרם נראו מסרטוני אבטחה, בהם ניתן לראות את פנים הקפיטול, שם המתפרעים ניפצו חלונות, התעמתו עם כוחות המשטרה ואף הגיעו למרחק של 30 מטרים מהמיקום בו הסתתר סגן הנשיא לשעבר מייק פנס עם משפחתו.

התיעוד החדש הראה כיצד בתחילה פינו את פנס ובני משפחתו בזריזות עם פרוץ האירוע לאזור מאובטח בקפיטול, ובהמשך נראים אלפי תומכיו של טראמפ מסתערים על הקפיטול בזמן שהם צועקים "תלו את מייק פנס".

בין התיעודים החדשים שהציגו נראה הסנאטור מיט רומני, שכמעט ויצא לכיוון ההמון הזועם במסדרון ופונה אחורה בריצה, אחרי שקיבל אזהרה משוטר משטרת הקפיטול שראה את הפורעים באים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר