תכני האיכות לפני כולם

מוציאים את השבת בכיף עם "מוצ"ש LIVE"

עם ההצלחה הגדולה של 'מוצ"ש LIVE', כיכר השבת שמח להזמינכם גם השבוע להצטרף למוצ"ש חוויתי לכל המשפחה. במשדר תצפו לפני כולם בתכנים הפופולאריים של 'כיכר' (vod)

(צילום: shutterstock)

כל מי שביקר בתקופה האחרונה במתחם ה-VOD החדש, נחשף לתכנים האיכותיים והמרתקים מבית היוצר של 'כיכר'. נתוני הצפייה במתחם ה-VOD של כיכר רק משקפים את הצמא הארוך לתכני איכות מגזריים. בשבוע שעבר הושקה התכנית 'מוצ"ש LIVE' בה התאפשר לכל החפץ, לצפות לפני כולם בתכנים החדשים.

השבוע זה יקרה שוב החל מהשעה 20:30. הנה מה שמחכה לכם השבוע:

המבדיל

את המשדר המיוחד נפתח עם הזמר זלמן שטוב יהפוך את ה-'מלווה מלכה' שלכם לעשיר ומלא בתוכן, תפתח לכם את השבוע וגם את הלב על הצד הטוב ביותר. והפעם- מפגש מרתק עם יהודה שפירא מעמותת נצח יהודה, שדואג לחיילים חרדים בודדים. בתוכנית יהודה ישמיע לנו את קולם של אותם החיילים.

שמי ברזל

סיפור מעורר ההשראה על היהודים שהצליחו לשמור תורה ומצוות ברוסיה הקומוניסטית. והשבוע בתוכנית- הלחץ על מאיר גובר. האם יישבר? מה חוקרי הקג"ב טומנים לו? האם יוסף יסכים ללמוד בשבת? את התשובות לכל השאלות הללו תוכלו לראות ראשונים במשדר המיוחד 'מוצ"ש LIVE' של כיכר השבת.

שובר מסך

התוכנית שהושקה חגיגית בשבוע שעבר, עשתה הרבה רעש ברשת. התכנית, בהגשתם של כוכב הרשת שוקי סלמון, יחד עם הרב חיים הורביץ, מביאה את הנושאים הכי בוערים של המגזר לשולחן. והשבוע- אינטרנט. חיובי או שלילי? מסוכן או לא? כל התשובות- במוצאי שבת החל מ-20:30.

'מוצ"ש LIVE' בכל מוצאי שבת החל מהשעה 20:30.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר