בשורה לתלמידים

9 מיליון ש"ח להתאמת הלמידה מרחוק לחרדים

שר החינוך יואב גלנט וסגן השר מאיר פרוש בצעד משמעותי להתאמת הלמידה מרחוק במערכת החינוך החרדית, עם הקצאת סכום של 9 מיליון ש"ח לסינון תכנים ברשת (אקטואלי)

מאיר פרוש (צילום: כיכר השבת)

שר החינוך, יואב גלנט וסגן שר החינוך, מאיר פרוש, הודיעו היום (חמישי) על תקצוב של כ- 9 מיליון ש"ל לטובת בתי הספר החרדיים אשר משתתפים בתכנית התקשוב.

תקציב זה ייתן מענה להתאמת הלמידה מרחוק לאורחות החיים והלמידה של התלמידים החרדים בתקופה זו של הקורונה, ובהמשך.

לאור זאת, מתפרסם היום קול קורא שהוביל מנכ"ל המשרד, עמית אדרי. הוא יאפשר לבתי הספר החרדיים לרכוש שרותי גישה וסינון של תכנים חינוכיים ברשת, בהתאמה מלאה לצורכיהם ומאפייניהם הייחודים.

מהלך זה מצטרף לתקצוב שהעניק שר החינוך גלנט לטובת מרחבי שמע ולרכישתם זה מכבר של טלפונים כשרים שהמשרד החל בחלוקתם למוסדות החינוך.

כזכור, משרד החינוך הודיע כי איפשר להעניק למוסדות החינוך החרדים הקצבה כספית כנגד רכישה עצמית של מכשירים סלולריים כשרים לתלמידי החינוך החרדי בדור 3 ללמידה מרחוק.

הבשורה מגיעה בעקבות פניית רבני קהילות שמכשירים מסויימים לא אושרו ואינם ראויים לבני תורה, ועקב כך משרד החינוך הוציא הנחיה לאפשר רכישת מכשירים בדור 2 ו-3 ללמידה מרחוק.

את מכשירי הפלאפון עצמם ירכשו באופן עצמאי המוסדות החרדים ויזכו על כך ואת חבילות התקשורת ירכוש משרד החינוך באמצעות מכרז מרכזי של מנהל הרכש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר