הצבע המרגיע הזה יהיה בכל מקום בשנת 2021 (וטוב שכך)

את צבע השנה של חברת "אטסי" ל-2021 ראוי לבחון מקרוב. מדוע? בחירתו מגובה בנתונים ממשיים ומספקת מבט חושפני על המקום בו אנו נמצאים באופן קולקטיבי. אז באיזה גוון מפתיע מדובר? (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

בחברת "אטסי" (אתר מקוון לממכר עבודות יד ופריטי אספנות), מדי 12 חודשים מנסים לנבא איזה צבע ילך בשנה הבאה ובכנות, כבר קשה לנו להתרגש מהתחזיות שלהם. אחרי הכל, יכולים להיות המוני גוונים נכונים. אבל עם זאת, את צבע השנה של "אטסי" ל-2021 ראוי לבחון מקרוב. ראשית, בחירתו מגובה בנתונים ממשיים ומספקת מבט חושפני על המקום בו אנו נמצאים באופן קולקטיבי (ספוילר: זקוקים נואשות לטיפת רגיעה). שנית, סוג הגוון האוניברסלי הזה יעבוד עם כמעט כל סגנון, בין אם הטעם שלכם נוטה לסטייל וינטג'י או למינימליסטי עדכני.

אז, תופים בבקשה: צבע השנה של "אטסי" לשנת 2021 הוא... כחול שמיים. בשוק המקוון נרשמה עלייה של 39 אחוזים בחיפושים אחר פריטים בצבע תכלת וכחול שמיים בשלושת החודשים האחרונים של 2020 והם רק מצפים שהמספר הזה יעלה, לאור השנה המאתגרת שעברנו.

מדוע דווקא כחול שמיים? הוא נותן לאנשים תחושה ש"יש תקווה באופק... תוך שהא מציע שלווה ומחבר אותנו לטבע עוד יותר", אומרת מומחית המגמות של "אטסי", דיינה איזום ג'ונסון.

בנוסף, קל לשלבו ולהתאימו לעיצוב קיים. כחול עמום וסולידי שכזה הוא כמעט ניטרלי, כך שהוא יכול לעבוד כמעט עם כל ערכת צבעים או סגנונות. ויש סיכוי טוב שכחול שמיים מעטר איזו פינה בביתכם - אחרי הכל, מחקר של "יוגוב" מצא שהוא הצבע הפופולרי ביותר בעשר מדינות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר