פגישה ראשונה

השר יעקב אביטן נועד עם רבה הנבחר של לוד

השר לשירותי דת יעקב אביטן קיים פגישה ראשונה עם רבה הנבחר של העיר לוד, הגאון רבי מאיר שמעון ביטון, וראש העיר יאיר רביבו; "זכתה העיר לוד", אמר השר אביטן; תיעוד (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

"חכמתו של רב היא להיות קשוב ואהוב על הציבור. זכתה העיר לוד שהגאון רבי מאיר שמעון ביטון נבחר לכהן כרבה של העיר לוד", כך אמר השר לשירותי דת יעקב אביטן, בפגישה ראשונה שקיים היום (חמישי) בלוד עם הרב הנבחר.

בפגישה השתתף ראש העיר לוד מר יאיר רביבו, חברי מועצת העיר מטעם ש"ס, רמ"ט השר אשר מדינה וצוות הלשכה.

השר אביטן בברכה לרב ביטון

"הרב ביטון מכתת את רגליו משכונה לשכונה, הוא מגיע לכל בית ספר, בין אם הילדים עם כיפה או לא", סיפר השר, "הציבור היום זקוק לאיחוד וחיבור בתקופה הזו ואין לי ספק שהרב ביטון יעשה את עבודתו נאמנה".

ראש העיר יאיר רביבו אמר במפגש: "אני רוצה להודות לך, השר יעקב אביטן על הפעילות לבחירת רב העיר לוד. מאז שנכנסת לקחת על עצמך לקדם את הליך בחירת הרבנים שהיה תקוע הרבה שנים וגם כאן בעיר זכית לברך על המוגמר. הרב ביטון שפועל כבר חצי יובל שנים בקהילה בעיר, זכינו להחזיר עטרה ליושנה".

הגרמ"ש ביטון הודה לשר ולראש העיר ואמר: "הקב"ה שלח אותם להיות שליחים נאמנים. אני מתרגש להיכנס לעיר שסידנא באבא חאקי היה מרא דאתרא בה וזכיתי להיות ראש הכולל אצלו במשך שנים רבות. יהי רצון שנצליח לקדש שם שמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר