הפרת הנחיות

הזמר מידד טסה נקנס בחתונה ביישוב תירוש

שוטרים פשטו הערב על חתונה חרדית שנערכה ביישוב תירוש וקנסו את מפיקי האירוע כמו גם את נותני השירותים ביניהם הזמר מידד טסה שנקנס במקום ב-5000 שקלים. צפו (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: נתנאל בן יוסף)

שוטרים פשטו הערב (ראשון), על חתונה חרדית שנערכה בשטח פתוח בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במושב תירוש וקנסה את מנהלי ומפיקי האירוע בטענה כי הם הפרו את ההנחיות.

בדומה לאירועים אחרים, גם האמנים שהופיעו במקום - למרות שהשתתפותם באירוע הותנתה בשמירה קפדנית על הנחיות הריחוק החברתי, נקנסו בידי השוטרים לנוכח הפרת ההנחיות.

בסרטון שרץ ברשת בשעה האחרונה תועד הזמר מידד טסה כשהוא מסביר לשוטרים כי ההנחיות לא הופרו וכי הוא לא מבין על מה ולמה ניתנו הדו"חות, כמו גם ההחלטה להשבית את השמחה.

מטעמו של מידד טסה נמסר ל'כיכר השבת': "כמי שנמנה על רשימת האמנים מהשורה הראשונה, מקבל מידד טסה עשרות פניות להופיע באירועים מדי שבוע. החל מפרוץ נגיף הקורונה מסרב מידד להופיע באירועים שאינם מתקיימים בהתאם להנחיות, וזאת לאחר התייעצות עם רבותיו".

לדבריהם: "באירוע הספציפי שתועד הערב כשמידד מקבל דו"ח, התנהלה החתונה בהתאם להנחיות, בשטח פתוח, עם קהל מצומצם בתוך קפסולות. מידד הופתע לנוכח ההתנהלות השערורייתית של השוטרים ופנה ובצדק לבקש תשובות והסברים להפרעה המיותרת כל כך לשמחת חתן וכלה".

"יצוין, כי מאז תחילת משבר הקורונה מתמודדים האמנים עם משבר חסר תקדים, בשל אי היכולת להופיע ולהתפרנס. כעת מתברר, כי גם ההופעה בהתאם להנחיות אסורה, וזאת אך ורק בשל היות האמנים חרדים שומרי תורה ומצוות".

ממשטרת ישראל נמסר: "מדינת ישראל מתמודדת עם מגיפה שמפילה חללים רבים ומשביתה את חיי השיגרה ומשנה סדרי עולם. המשטרה כפופה להוראות משרד הבריאות ובהתאם לדרישות הבריאותיות נעשית האכיפה לרבות כלל נושא ההתקהלויות והחתונות".

"אנו דוחים כל טענה שבה יש מי שמנסה ליצור מצג מטעה לגבי עריכת אירועים כאילו שנעשו על פי החוק. במקרה דנן השוטרים שהגיעו למקום נחשפו לחתונה שבה השתתפו עשרות רבות של חוגגים מה שמעיד על כך שאין מדובר בארוע חוקי ועל כן נרשמו דוחות כנגד מארגני הארוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר