זוכים בזה ובבא

ההגרלה שמשגעת את ישראל: 100K$ מזומן

בהשקעה קטנה אתם נכנסים להגרלה על מאה אלף דולר, 160 אלף ש"ח לרכב יוקרתי, כתיבת ספר תורה, וחופשה משפחתית יקרת ערך באירופה • ועוד עשרות מתנות (מקודם)

פחות משלושה שבועות נותרו למכירה הסינית השנתית של עזר מציון (צילום: יח"צ)

המכירה הסינית של עזר מציון שוב שוברת שיאים בלתי נתפסים ומציעה לכם הגרלה על מאה אלף דולר במזומן, השתתפות בהגרלה על עשרות מוצרים יקרים, ושורה של מתנות ללא-הגרלה: פחות משלושה שבועות נותרו למכירה הסינית השנתית של עזר מציון, ששוברת השנה שיאים חדשים של התעניינות ציבורית בעקבות המתנות יוצאות הדופן והסיכויים הגבוהים במיוחד לזכות בפרס!

ההגרלה הסינית של עזר מציון השנה כוללת מגוון פרסים. החל מהגרלת ענק על מאה אלף דולר במזומן, פרס מיוחד הכולל כתיבת ספר תורה מהודר ותהלוכת הכנסת ספר תורה, 160 אלף שקלים לרכישת רכב, חופשות קיץ מפנקות באירופה, מנויים לאוצר החכמה, 20 אלף ש"ח במזומן, דלתות לכל הבית, 12 אלף שקלים לרכישה באושר-עד, וזה רק על קצה המזלג.

להצלת חיים ולמגוון מתנות מיידיות לחצו כאן!

מחיר כרטיס בודד למכירה הסינית הוא 39 ש"ח, אולם המחיר יורד משמעותית ככל שנרכשים כמות גדולה יותר של כרטיסים. בקניית 10 כרטיסים המחיר יורד ל-16.8 לכרטיס, בקניית 30 כרטיסים המחיר יורד ל-12 שקלים בלבד לכרטיס, ובחבילה החלומית, בקניית 300 כרטיסים, המחיר צונח ל-6.6 בלבד לכרטיס.

מחיר ההשתתפות בהגרלה על הכספת של המאה אלף דולר, הוא 45 שקלים לכרטיס בלבד! רוכשי ה"חבילה הכדאית" (30 כרטיסים), "החבילה היוקרתית" (100 כרטיסים) ו"החבילה החלומית" (300 כרטיסים) מקבלים במתנה גם את הזכות להשתתף בהגרלה על הכספת!

לרכישת כרטיסים ולמגוון מתנות מיידיות לחצו כאן!

בעזר מציון לא מחכים שתזכו, ועוד לפני ההגרלה, מעניקים לכם מתנות יקרות ערך. לרוכשי ה"חבילה היוקרתית" ניתנת מתנה לבחירה, שמיכת וכרית פוך טבעי מבית פריד, או צמיד פנדורה כסף. ב"חבילה החלומית" ניתנת מתנה לבחירה, מעבד מזון נינג'ה, שואב אבק רובוטי, או 2 צמידי פנדורה כסף, זוג שמכירות וכריות פוך טבעי.

בעזר מציון מציינים את ההתלהבות יוצאת הדופן של הציבור לרכישת כרטיסים, כאשר השנה הצורך לתמוך ולסייע לעזר מציון גדול מכל שנה בשל האתגרים הרבים שהארגון לקח על עצמו בעקבות מגיפת הקורונה. בהם סיוע לבני משפחות חולי סרטן הנמצאות בבידוד מרצון, סיוע במלוניות הקורונה, סיוע לבני הישיבות, לחולים מבודדים וקשישים בשנה האחרונה.

קונים כרטיסים, זוכים בפרסים, ומצילים חיים!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר