עריצות האלוגריתם

גאוני: כך מונעים השוטרים סרטונים נגדם

השוטרים האמריקאים מצאו שיטה גאונית להימנע מהעלאת סרטונים של האקטיביסטיים נגדם, השיטה גורמת לכל הסרטונים להיחסם ברשתות החברתיות אוטומטית (אינטרנט)

(צילום: מתוך הרשת)

השוטרים האמריקאים מאסו בצילומים האובססיביים של האקטיביסטיים נגדם כאשר הם "מדביקים" לפניהם מצלמות תחת התיוג "תמיד מצלמים את השוטרים", והם החליטו לנקוט בתעלול גאוני שמונע מהסרטונים להיות מופצים ברשתות החברתיות.

לרשתות החברתיות יש אלוגריתם אכזרי במיוחד בכל הנוגע לזכויות יוצרים, אם האלוגריתם מזהה שימוש בשיר או ביצירה מוכרת הסרטון אוטומטית נחסם. השוטרים עושים שימוש במנגנון, כאשר הם משמיעים במהלך הצילומים נגדם שירים מוכרים בעלי זכויות יוצרים, שברור שיביאו לחסימת הסרטונים ברשתות החברתיות.

בתחילה לא הבינו המצלמים את סיבת השמעת המוזיקה ורק לאחר מכן התעלול נחשף. מבחינת השוטרים מדובר במאמץ פשוט מאד כשאחרי זה לנסות להסיר את החסימה לסרטון זהו תהליך סבוך שכן הרשתות החברתיות לא נוטות לשתף פעולה עם דברים מסוג זה והן ממהרות לחסום וממש לא ממהרות להסיר את החסימה.

המשטרה בברלי הילס ששוטריה תועדו משתמשים בטריק, טוענת כי הנושא בבחינה, ואמרה כי הדבר אינו מומלץ מבחינתה, אם כי אין כל מניעה חוקית לכך.

באופן משעשע, לעתים הרשתות חוסמות גם שירים שהזמר עצמו שיצר אותם, מעלה אותם לעמוד האישי שלו, דבר שמצריך ממנו להגיש בקשה מיוחדת להתיר לו להשמיע את שיריו הוא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר