פרסום ראשון

מתווה בתי הכנסת של דרעי אושר; כל הפרטים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הבריאות, יואל יולי אדלשטיין, אישרו הערב את מתווה בתי הכנסת של השר אריה דרעי: עשרה מתפללים בפנים או תו ירוק למחלימים (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: כיכר השבת)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר הבריאות, יואל יולי אדלשטיין, אישרו הערב (שני) את מתווה בתי הכנסת של יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, מתווה שיאושר בהמשך הערב בקבינט הקורונה.

מתווה בתי הכנסת: בתי כנסת ייפתחו לפי איך שייבחרו: או עשרה מתפללים בפנים ועשרים מתפללים בחוץ או בבית כנסת שיחליטו על תו ירוק למחלימים, ייפתחו עד 50% מהתפוסה של בית כנסת.

מוקדם יותר בישיבת קבינט הקורונה, התבטא דרעי: "לא יעלה על הדעת שנצביע על פתיחה כמעט של הכל ולא על פתיחת בתי כנסת עם תו ירוק".

לדבריו: "חייבים להחליט על מתווה לחתונות. חייבים לתת מענה לחתונות, אנשים רוצים להתחתן. פותחים אי ודיונים, תאטראות, אפשר גם לאפשר חתונות למחוסנים ולמחלימים".

דרעי הוסיף והתייחס לחג הפורים ואמר: "חייבים לאסור התקהלויות, מסיבות, אבל צריך לחשוב על פתרון לקריאת מגילה. והשבת יש פרשת זכור בבתי הכנסת. המוני בית ישראל מכל הזרמים מקפידים לבוא לשמוע את פרשת זכור בבתי הכנסת. צריכים לשוב על פתרון לפרשת זכור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר