'המבקר' • צפו

להקת החברים שתפתח לכם את הלב • צפו

הכירו את חברי להקת 'החברים משער יפו' - שלושה חברים מוכשרים במיוחד, שמבצעים הרמוניות ייחודיות ומשמחות עם לב, רגש והמון נשמה; ראיון וביצוע לייב ב'אולפן כיכר' (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

שלישית 'החברים משער יפו' משיקים את סינגל השמחה החדש שלהם "להיות בשמחה" בראיון מיוחד באולפני כיכר השבת וכמובן גם בביצוע לייב עמוס הרמוניות כיפיות במיוחד.

השלושה שהכירו האחד את השני בישיבה בה למדו, למרות שלא היו באותו השיעור, החלו לאחר הישיבה להופיע מידי פעם בשביל הכיף בשער יפו בירושלים, דבר שהפך למסורת של ממש וגם לבקשות להקליט שירים משלהם.

הסינגל החדש הוא הסינגל השלישי של חברי הלהקה, כשכל אחד מהם מנהל במקביל קריירה אמנותית משלו. הלהקה מונה את שמואל פרדניק, בוגר 'הקול הבא' בעונתה הראשונה של התכנית, אמן ויוצר מוכר בפני עצמו וגם המעבד והמפיק המוזיקלי של הלהקה. אור קלר, זמר ויוצר שהוציא כמה סינגלים משלו ודולב חיים מוסרי המשמש כמעצב וכצייר של עטיפות השירים שלו ושל חבריו.

השלושה טוענים כי מה שמחזיק אותם יחד זו תחושת חיבור עמוקה, "הם החברים שלי, אני רוצה לשיר איתם", אומר פרדניק בחיוך שמלווה אותו ואת חברי הלהקה באופן כמעט תמידי.

הסינגל החדש הוא פרי חיבור שלהם ליוצרת ולמלחינה שולמית דמבז, שהלחינה את המילים מתוך ליקוטי מוהר"ן, מילים שמתאימות במיוחד הן למצב המגיפה והן לימי חודש אדר.

צפו בביצוע הלייב המרגש במיוחד של חברי הלהקה ובראיון המלא:

לשירים המלאים בפינת המסננת

דייבי שיף - אם עוונות

שלומי ברנשטיין - קדמא פשטא

בני פרידמן וג'ואי ניוקם - כולנו שונים

דוד בן ארזה - אביב בפתח

שרולי ברונכר ומאיר גרין - עדלאידע

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר