מגיפת הקורונה

החל מהבוקר: קנס למתפללים שיכנסו למירון

לקראת ז' באדר, כוחות משטרה חוסמים החל מהבוקר את הכניסות לציון הרשב"י במירון והכניסה למושב מתאפשרת רק לתושבים. המשטרה מאיימת בקנס של 1,000 שקלים (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ציון הרשב"י בימי הקורונה (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

כוחות משטרה נערכו החל משעות הבוקר המוקדמות (חמישי) בכל הדרכים המובילות למתחם קבר התנא רבי שמעון בר יוחאי ובישוב מירון עצמו, ומשעה 6:00 בבוקר היום לא תתאפשר הגעת מבקרים למתחם קבר הרשב"י, וזה בשל ההחלטה לסגור את הציון בימים הסמוכים לז' באדר.

כאמור, הציון נסגר על פי הנחית משרד הבריאות ובתאום מול משרד הדתות. כניסת תושבי מירון תתאפשר רק דרך השער הירוק ובהצגת תעודה מזהה

במשטרה מציינים כי: "ההערכות המיוחדת נועדה להבטיח את קיומן של התקנות לשעת חירום , וזאת במטרה לשמור על בריאות הציבור ולמנוע המשך התפשטות הנגיף. ההערכות המיוחדת מתוכנננת להסתיים ביום ראשון הקרוב ט' באדר".

מהמשטרה נמסר: "שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול פרוסים גם בשטחים סביב הישוב ובדרכים לא סלולות המובילות אליו, וימנעו כניסה של מי שאינו תושב הישוב לתוך תחומי הישוב ומתחם קבר הרשב"י. המשטרה קוראת לכלל הציבור שלא לנסות להגיע אל הישוב ומתחם הקבר".

במשטרה מזהירים כי: "שוטרי משטרת ישראל המאישים את המחסומים שמוקמו בכבישים ובדרכים המובילות לישוב לא יאפשרו מעבר של מי שאינו תושב המקום. משטרת ישראל לא תאפשר חריגה מהוראות התקש"ח, ולשוטרים הוקנו סמכויות מיוחדות בחוק להרחקת מי שאינו תושב המקום. ולמפירי ההנחיות ירשמו דוחות כספיים בסך של 1,000 ש"ח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר