אלפים התחסנו בניידות החיסונים של מד"א בריכוזים החרדיים

הצלחה גדולה למבצע החיסונים הממוקד של מגן דוד אדום המתקיים בשכונות בירושלים ובריכוזים חרדיים נוספים, תוך התמקדות בבני הישיבות על מנת לאפשר להם להתחסן בנגישות ובקלות (חדשות בריאות)

ראש העיר מקבל סקירה על המבצע (צילום: אריה לייב אברהמס | דוברות)

בימים האחרונים הובאו קרוואנים של מד"א לשכונות החרדיות בירושלים, בית שמש וביתר עילית, וכן לישיבות הגדולות והנגישו את מתן חיסוני הקורונה.

בין היתר הנגישו מד"א את החיסונים לשכונות רמת שלמה, רוממה, בית וגן, גילה, רמת אשכול, כיכר ספרא, נווה יעקב והגבעה הצרפתית בירושלים וברמת בית שמש וביתר עילית.

בכל אחד מהקרוואנים של מד"א ישנם 2 עמדות חיסון וצוותים שיכולים לחסן בו זמנית, ואף פינת מנוחה למתחסנים. בכל אחת מהנקודות בהם בוצעו החיסונים ובהם בישיבות הק', חוסנו מאות ובכך נשמעו להוראת גדולי ישראל והוראות משרד הבריאות ויאפשרו בס"ד את החזרה לשגרה במהירות. במתחם מיוחד שהוקם ברחבת ישיבת מיר בשכונת בית ישראל ביוזמת ראש העיר ירושלים, משה ליאון ומנכ"ל מד"א, אלי בין, חוסנו מאות תלמידים תוך שעות ספורות. ראש העיר משה ליאון סייר

במתחם שהוקם במיוחד, שוחח עם האברכים ואנשי מד"א, ועודד את העוברים ושבים להיכנס למתחם ולהתחסן. במסגרת המאמצים להנגיש את החיסונים מפעילה עיריית ירושלים שאטל מיוחד שעובר בשכונות ולוקחים אנשים למתחמי החיסונים, בכדי להקל על התהליך. השאטלים שממותגים בלוגו של עיריית ירושלים ובסלוגן: "צדיק, חמש דקות להתחסן", הסיעו מתחסנים רבים למתחמי החיסונים ובהוראת ראש העיר הם ימשיכו לפעול גם בימי השלג במטרה למקסם את מספר המתחסנים לקראת החגים הבעל"ט.

ראש העיר משה ליאון: "אני מודה למד"א על הפעילות הברוכה, אנחנו נמשיך לעשות הכל על מנת לחסן כמה שיותר אנשים ואני מקווה שכבר בשבוע הבא נחצה את רף השישים אחוזים הקריטי לפתיחת המשק והמסחר. אני שוב קורא לכולם: צאו להתחסן, יחד נחזור לחיים". במבצע החיסונים של מד"א בביתר עילית ביקרו גם ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין וסגניו ועודדו אף הם את התושבים להגיע ולהתחסן תוך שהם מודים למד"א על ההירתמות.

מנהל מרחב ירושלים במד״א בנושא קורונה אורי שחם: "מד"א שמח להנגיש את החיסונים לציבור

ולקיים את המבצע בשיתוף הרשויות המקומיות, ועד הישיבות ופיקוד העורף. ישנה חשיבות רבה להגיע ולהתחסן ואנו משקיעים לשם כך משאבים רבים".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "פרויקט החיסונים הארצי מוצלח, אך אנו עדיין נמצאים בימי מגפה עולמית ועלינו להרחיב את מערך החיסונים ולשם כך על אזרחי ישראל להתגייס למאבק - לתת כתף ולהתחסן. יחד עם משרד הבריאות, קופות החולים והרשויות המקומיות נמשיך להפעיל את מתחמי החיסונים במטרה לנצח את הנגיף. אני קורא לאזרחים מעל גיל 50 שעדיין לא התחסנו להגיע ולהתחסן".

המבצע מתקיים בשיתוף משרד הבריאות, הרשויות המקומיות וועד הישיבות.

ראש העיר מקבל סקירה על המבצע (אריה לייב אברהמס, עיריית ירושלים)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר