בהשתתפות אלפים

התרגשות בחצה"ק גור: הרבי יצא ל30 שניות

מחוסנים ומחלימים בלבד, זכו להגיע השבת, לראשונה מפרוץ מגיפת הקורונה לפני שנה, לשבת נסיעה אצל האדמו"ר מגור • אלפי החסידים ישבו לפנות בוקר של יום השבת - ולמדו (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
(תמונת ארכיון. צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בחסידות גור ציינו השבת את שבת זכור בהשתתפות אלפי חסידים שזכו להגיע לבית המדרש הגדול בראשות האדמו"ר, לראשונה מאז תחילת תקופת הקורונה לפני כשנה.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', ההגעה התאפשרה רק עבור החסידים שהציגו אישור מחלים או מתחסן, באמצעות הצגה של האישור לסדרנים מיוחדים שמונו במיוחד לצורך כך.

אחד מחסידי גור מספר בהתרגשות כי לראשונה מזה תקופה ארוכה פתחו את החלק הישן והחדש של בית המדרש, על מנת לאפשר לאלפי החסידים לשמור על מרחקים כנדרש, כאשר הרבי עצמו שהה במהלך התפילות בתוך מתחם מיוחד ומרוחק משאר החסידים, ובשל כך הוא לא הסתובב במהלך התפילה כפי שהוא נוהג לעשות בדרך כלל.

בשבת בלילה לא נערך 'טיש', ולקראת השעה 05:00 לפנות בוקר, בית המדרש היה מלא בבחורי ואברכים שהגיעו כדי ללמוד שעתיים לפני התפילה, לפי סדר 'מזומנים', במסגרתו ישבו הבחורים ושיננו בעל פה, ללא גמרות וספרי הלכה, את אשר הם למדו בכל החודשים האחרונים.

בסביבות השעה 06:30 יצא האדמו"ר מחדרו כדי להביט בחסידים, ולאחר כ. 30 שניות הוא חזר לחדרו, כאשר בקרב החסידים מספרים כי הרבי שכבר עמד קודם לכן בפתח חדרו, לא רצה לצאת כדי לא להפריע לבחורים בלימודם, ורק לקראת סוף סדר הלימוד שהסתיים בשעה 06:45, יצא הרבי מחדרו.

לאחר מכן התפללו החסידים את תפילת שחרית, ובשעות אחה"צ, לאחר תפילת מנחה ומעריב איחל הרבי לאלפי החסידים 'א-גיט וואך', לקול שירת החסידים שפצחו בניגון של שמחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר