אחרי האיום

בנט יוצא להגנת חב"ד - ותוקף את יאיר לפיד

"שלוחי חב"ד מוסרים את נפשם ברחבי העולם ועל כל זה לפיד מעז לאיים בגלל פוליטיקה?!", תוקף נפתלי בנט את יו"ר יש עתיד, וחושף כיצד בזכות חב"ד הוריו התחברו ליהדות (פוליטי)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט תוקף בחריפות את יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד שאיים השבוע על חב"ד. לפי הדיווח של נחום ברנע, לפיד צלצל אל אחד מראשי חב"ד ובפיו איום: "אם תתמכו במפלגה של בן גביר וסמוטריץ', אני ארדוף אתכם. נגמר הסיפור על חנוכיות בכל צומת ובתי חב"ד בעולם. נגמר הסיפור שלכם על אהבת ישראל".

בנט כינה את האיום של לפיד "מביש" והוסיף, "אני אסיר תודה לחב"ד. בזכות חב"ד במונטריאול אבא ז"ל ואמא שלי וכולנו התחברנו ליהדות".

לפוסט שפרסם עם ההגנה על חב"ד, והמתקפה על יאיר לפיד שהעז לאיים על החסידות בגלל פוליטיקה, צירף בנט את תמונתו כילד:

בנט הוסיף, "חברים, חב"ד מציל אינספור יהודים בכל העולם מזה עשרות שנים. הם לא לוקחים שקל ממדינת ישראל. בכל אסון עולמי בהודו או נפאל – הם שם עבורנו".

"שלוחי חב"ד מוסרים את נפשם יחד עם המשפחות שלהם בכל קצות תבל, במקומות קשים כמו סיביר, ונצואלה ואלסקה – רק כדי להגיע לעוד יהודי".

אחרי שהזכיר בשבח חב"ד, תקף את לפיד: "על כל זה לפיד מעז לאיים בגלל פוליטיקה?! הוא היה מעז לומר כך לקבוצת טייסים שרוצים להצביע למר"צ?! על בית ברל היה מאיים?".

"שלוחי חב"ד אהובים – המשיכו בדרככם. האיום האווילי הזה יתאדה לפח האשפה של ההיסטוריה, אני אוהב אתכם יחד עם כל עם ישראל❤️".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר