מאילת • צפו

נתניהו: המקרה של אסנת בן שטרית קורע לב; לכו להתחסן

ראש הממשלה נתניהו הגיע היום לבחון את התו הירוק במלונות בעיר אילת. בין יתר דבריו הסביר נתניהו את החשיבות בחיסון וסיפר על המקרה הקשה של אסנת בן שטרית • צפו (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
נתניהו היום באילת (צילום: רועי אברהם, סאונד: בן פרץ /לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (ראשון), כדי לבחון את מתווה פתיחת המלונות בעיר - באמצעות התו הירוק. בדבריו, הסביר את החשיבות בללכת ולהתחסן.

"אני נמצא כאן באילת", הסביר נתניהו: "כדי לבחון מקרוב את השימוש בדרכון הירוק, המלון עומד להיפתח לחדרים ביום שלישי. אני מקווה שאילת כולה תיפתח כאי ירוק בימים הקרובים. אם אתם באים עם הדרכון הירוק, אתם יכולים להיכנס לבתי המלון, אפשר ללכת כמובן גם לחדרי כושר ולשאר הדברים שניתן".

"בארצות הברית", סיפר ראש הממשלה: "שתי צעירות בפלורידה התחפשו לנשים מבוגרות כדי לקבל את החיסון. פה יש חיסון לכל אחד. אני מתחנן בפניכם, מבקש מכם, לכו להתחסן".

כאן עבר ראש הממשלה לדבר על המקרה הטראגי: "ראינו את המקרה הטראגי של אסנת בן שטרית, אם לארבעה ילדים שנפטרה מקורונה. זה פשוט קורע את הלב. אני מבקש מכם, צעירים, מבוגרים - לכו להתחסן. קחו את הדרכון הירוק שלכם ותלכו לבתי המלון, בהמשך למסעדות, לטיסות, תחזרו לחיים ותשמרו על החיים".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר