מזל טוב!

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג - התחתן

חיים גולדברג, עיתונאי וצלם 'כיכר השבת', התחתן בשעה טובה ומוצלחת עם נעמה גלבך, משכונת הר נוף בירושלים; בסידור חופה וקידושין כובד הגאון רבי חייקל מילצקי (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הזוג המאושר. מזל טוב! (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מזל טוב: חיים גולדברג, עיתונאי וצלם 'כיכר השבת', התחתן אמש (ראשון) בשעה טובה ומוצלחת עם נעמה גלבך, משכונת הר נוף בירושלים.

שמחת החתונה נערכה תחת כיפת השמיים במושב במרכז הארץ - בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומגבלות הקורונה, בהשתתפות בני המשפחה והחברים הקרובים מהישיבה ומעולם התקשורת והצילום.

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בסידור חופה וקידושין כובד ראש ישיבת רש"י הגאון רבי חיים חייקל מילצקי. על החלק המוזיקלי הופקד זמר החתונות קובי מירסקי שהקפיץ את החברה והעצים את השמחה.

גולדברג, בן ה-21, גדל בכרמיאל ולמד בישיבת רש"י בירושלים. לאחר ש"מגיל 10 הוא עם מצלמה ביד", כדברי חבריו, הוא החל לפני כשלוש שנים את דרכו העיתונאית ב'כיכר השבת'.

(צילום: יונתן הלפרין)

במהלך עבודתו העיתונאית חשף גולדברג שורה ארוכה של פרסומים ותיעודים, שעוררו סערות ציבוריות, לא מעט מהם - מתוככי שכונת מאה שערים הירושלמית. גולדברג הצליח להוביל לא מעט תהליכים משמעותיים, הן בדרך למיגור האלימות של שוטרים אלימים והן למען התושבים.

בשנת 2019 נבחר גולדברג לאחד מארבעים הצעירים המשפיעים של אתר 'אייס'. בנוסף לכך, מספר תמונות שצילם גולדברג בשנים האחרונות נכנסו לתצוגה בתערוכות יוקרתית, בהן "עדות מקומית", וזכו בדירוג גבוה.

מערכת 'כיכר השבת', ההנהלה, העורכים, הכתבים, אנשי השיווק והגרפיקה, וכל הצוות מאחלים לחיים ברכת מזל טוב חמה ולבבית, ושהשמחה תשרה תמיד בביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר